Projekt zlepšení marketingové komunikace firmy MP Krásno, a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zlepšení marketingové komunikace firmy MP Krásno, a.s. |
Author: |
Divilová, Martina
|
Advisor: |
Vaněk, Jiří
|
Abstract:
|
Hlavním cílem diplomové práce je zlepšení marketingové komunikace ve společnosti MP Krásno, a.s. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První teoretická část se zabývá poznatky z oblasti marketingu, marketingové komunikace, marketingového výzkumu a marketingové situační analýze. Poté následuje analytická část, která se věnuje představení společnosti, analýze současného stavu marketingových nástrojů firmy, analýze konkurence a dále je společnost podrobena vybraným metodám situační analýzy jako je benchmarking, SWOT a PESTEL analýza. Informace získané v analytické části diplomové práce sloužily jako podklad pro vypracování projektu marketingové komunikace společnosti, která byla na závěr podrobena nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24049
|
Date:
|
2013-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
29553
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account