Estetická funkce reklamy - Obraz ženy v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Estetická funkce reklamy - Obraz ženy v reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Estetická funkce reklamy - Obraz ženy v reklamě
Author: Daňková, Markéta
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Bakalářská práce poskytuje ucelený náhled na problematiku estetické funkce reklamy, při-čemž téma je zúženo na obraz ženy v reklamě. Teoretická část práce se zabývá definicí a rozborem klíčových pojmů, jejichž objasnění je důležité pro snadnější orientaci v praktické části práce. Teoretická část popisuje základní role, ve kterých je žena nejčastěji zobrazována v různých reklamních sděleních. Výzkumné šetření je zaměřeno na vnímání obrazu ženy v reklamě, preference různých rolí, které žena v reklamě představuje a jejich vliv na celkové vnímání reklamního sdělení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24065
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 32316


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
daňková_2013_bp.pdf 1.580Mb PDF View/Open
daňková_2013_vp.pdf 67.12Kb PDF View/Open
daňková_2013_op.pdf 58.51Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account