Využití metod a technik marketingového výzkumu v provozovnách služeb

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití metod a technik marketingového výzkumu v provozovnách služeb

Show full item record

No preview available
Title: Využití metod a technik marketingového výzkumu v provozovnách služeb
Author: Trávníček, Jiří
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Cílem bakalářské práce je nastínění problematiky marketingového výzkumu na provozovnách služeb, provedení výzkumu za pomocí metody mystery shoppingu a analýza informovanosti, prodejních dovednosti a dodržování firemních standardů zaměstnanci Československé obchodní banky. Bakalářská práce se zabývá metodami marketingového výzkumu a možnostmi jejich využití na provozovnách služeb. Je zde vyzdvižena metoda mystery shoppingu, jakožto nejvhodnějšího nástroje. Teoretická část práce se zaměřuje na marketingový výzkum a jeho metody. Dále také na služby a osobní prodej, který je s marketingovým výzkumem úzce spjatý. V praktické části je metoda mystery shoppingu použita pro výzkum na pobočkách ČSOB a k ověření výzkumných otázek. Ty se zaměřují na kvalitu znalostí prodejců na pobočkách a dodržování předepsaných standardů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24069
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 32347


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
trávníček_2013_bp.pdf 3.557Mb PDF View/Open
trávníček_2013_vp.pdf 50.35Kb PDF View/Open
trávníček_2013_op.pdf 56.59Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account