Využití metod a technik marketingového výzkumu v provozovnách služeb
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití metod a technik marketingového výzkumu v provozovnách služeb |
Author: |
Trávníček, Jiří
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Cílem bakalářské práce je nastínění problematiky marketingového výzkumu na provozovnách služeb, provedení výzkumu za pomocí metody mystery shoppingu a analýza informovanosti, prodejních dovednosti a dodržování firemních standardů zaměstnanci Československé obchodní banky. Bakalářská práce se zabývá metodami marketingového výzkumu a možnostmi jejich využití na provozovnách služeb. Je zde vyzdvižena metoda mystery shoppingu, jakožto nejvhodnějšího nástroje. Teoretická část práce se zaměřuje na marketingový výzkum a jeho metody. Dále také na služby a osobní prodej, který je s marketingovým výzkumem úzce spjatý. V praktické části je metoda mystery shoppingu použita pro výzkum na pobočkách ČSOB a k ověření výzkumných otázek. Ty se zaměřují na kvalitu znalostí prodejců na pobočkách a dodržování předepsaných standardů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24069
|
Date:
|
2012-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
32347
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account