Analýza konkurenčního prostředí společnosti Elektrocentrum trading s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Černý, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T04:30:15Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T04:30:15Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24077
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem diplomové práce je konkurenční prostředí a konkurenční postavení společnosti Elektrocentrum trading, spol. s r.o. Cílem práce je vytvořit realizovatelný projekt, který bude směřovat k posílení konkurenčních výhod společnosti a směřovat tak k posílení kon-kurenčního postavení společnosti na trhu. Teoretická část se zabývá základními pojmy z oblasti konkurence, konkurenční výhody a analýzy konkurence. V druhé části práce jsou uplatňovány teoretické poznatky v praxi. Na jejich základě je provedena Porterova a SWOT analýza vybraného podniku a proveden dotazníkový průzkum mezi odběrateli. Pro-jektová část nabízí na základě praktické části posílení konkurenčního postavení společnosti. |
cs |
dc.format |
85 s. (137 063 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2100642 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenční výhoda
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT
|
cs |
dc.subject |
Benchmarking
|
cs |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competitive advantage
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
Porter's analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT
|
en |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenčního prostředí společnosti Elektrocentrum trading s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of the Competitive Environment of the Elektrocentrum Trading s.r.o. Company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2013-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of thesis is a competitive environment and competitive position of the company Elektrocentrum trading, spol. s r.o. The goal is to create feasible project that will aim to strengthen the company's competitive advantage and directed to the strengthening of com-petitive position in the market. The theoretical part deals with the basic concepts of compe-tition, competitive advantages and competitor analysis. In the second part is applied theo-retical knowledge in practice. On this basis are performed a Porter's and SWOT analysis of the selected company and a questionnaire survey among customers. Project part based on the practical part offers opportunities to strengthen the competitive position of the compa-ny. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32486
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account