Analýza konkurenčního prostředí společnosti Elektrocentrum trading s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí společnosti Elektrocentrum trading s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Černý, Tomáš
dc.date.accessioned 2013-10-11T04:30:15Z
dc.date.available 2013-10-11T04:30:15Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24077
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce je konkurenční prostředí a konkurenční postavení společnosti Elektrocentrum trading, spol. s r.o. Cílem práce je vytvořit realizovatelný projekt, který bude směřovat k posílení konkurenčních výhod společnosti a směřovat tak k posílení kon-kurenčního postavení společnosti na trhu. Teoretická část se zabývá základními pojmy z oblasti konkurence, konkurenční výhody a analýzy konkurence. V druhé části práce jsou uplatňovány teoretické poznatky v praxi. Na jejich základě je provedena Porterova a SWOT analýza vybraného podniku a proveden dotazníkový průzkum mezi odběrateli. Pro-jektová část nabízí na základě praktické části posílení konkurenčního postavení společnosti. cs
dc.format 85 s. (137 063 znaků) cs
dc.format.extent 2100642 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject Benchmarking cs
dc.subject competition en
dc.subject competitive advantage en
dc.subject competitiveness en
dc.subject Porter's analysis en
dc.subject SWOT en
dc.subject benchmarking en
dc.title Analýza konkurenčního prostředí společnosti Elektrocentrum trading s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of the Competitive Environment of the Elektrocentrum Trading s.r.o. Company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2013-05-22
dc.description.abstract-translated The topic of thesis is a competitive environment and competitive position of the company Elektrocentrum trading, spol. s r.o. The goal is to create feasible project that will aim to strengthen the company's competitive advantage and directed to the strengthening of com-petitive position in the market. The theoretical part deals with the basic concepts of compe-tition, competitive advantages and competitor analysis. In the second part is applied theo-retical knowledge in practice. On this basis are performed a Porter's and SWOT analysis of the selected company and a questionnaire survey among customers. Project part based on the practical part offers opportunities to strengthen the competitive position of the compa-ny. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32486
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-18


Files in this item

Files Size Format View
černý_2013_dp.pdf 2.003Mb PDF View/Open
černý_2013_vp.pdf 53.69Kb PDF View/Open
černý_2013_op.pdf 213.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account