dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Alková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T08:16:47Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T08:16:47Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24101
|
|
dc.description.abstract |
V této bakalářské práci se zabývám neetickou reklamou a jejími dopady na společnost. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje zabývající se neetickou reklamou, zejména podprahovou reklamou, srovnávací reklamou, skrytou reklamou a product place-mentem, guerilla marketingem, psychologickými aspekty reklamy a etikou. Praktická část představí Komerční banku, a.s. a její reklamní agenturu. Pomocí dotazníkového šetření analyzuji její reklamy nahlášeny Radě pro reklamu a jejich vliv na veřejnost. V závěru navrhnu opatření pro zlepšení stávající situace. |
cs |
dc.format |
71 s. (92 024 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2168313 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
neetická reklama
|
cs |
dc.subject |
etika
|
cs |
dc.subject |
psychologické aspekty
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
unethical advertising
|
en |
dc.subject |
ethics
|
en |
dc.subject |
psychological aspects
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza neetické reklamy v Komerční bance, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
The Analysis of Unethical Advertising in Komerční banka, a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rudecký, Michal |
|
dc.date.accepted |
2013-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this bachelor thesis, I deal with unethical advertising and its impact on the society. The theoretical part analyses literature sources dealing with the unethical advertising, especially subliminal advertising, comparative advertising, hidden advertising and product placement, guerilla marketing, psychological aspects of advertising and ethics. The practical part in-troduces Komerční banka, a.s. and its advertising agency. Via questionnaire, I analyse its advertisements reported to the Rada pro reklamu, a Council For Advertising and its effect on the public. In conclusion, I will propose measures to improve the current situation. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29451
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|