Analýza neetické reklamy v Komerční bance, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza neetické reklamy v Komerční bance, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Alková, Michaela
dc.date.accessioned 2013-10-11T08:16:47Z
dc.date.available 2013-10-11T08:16:47Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24101
dc.description.abstract V této bakalářské práci se zabývám neetickou reklamou a jejími dopady na společnost. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje zabývající se neetickou reklamou, zejména podprahovou reklamou, srovnávací reklamou, skrytou reklamou a product place-mentem, guerilla marketingem, psychologickými aspekty reklamy a etikou. Praktická část představí Komerční banku, a.s. a její reklamní agenturu. Pomocí dotazníkového šetření analyzuji její reklamy nahlášeny Radě pro reklamu a jejich vliv na veřejnost. V závěru navrhnu opatření pro zlepšení stávající situace. cs
dc.format 71 s. (92 024 znaků) cs
dc.format.extent 2168313 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject neetická reklama cs
dc.subject etika cs
dc.subject psychologické aspekty cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject advertising en
dc.subject unethical advertising en
dc.subject ethics en
dc.subject psychological aspects en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza neetické reklamy v Komerční bance, a.s. cs
dc.title.alternative The Analysis of Unethical Advertising in Komerční banka, a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rudecký, Michal
dc.date.accepted 2013-06-03
dc.description.abstract-translated In this bachelor thesis, I deal with unethical advertising and its impact on the society. The theoretical part analyses literature sources dealing with the unethical advertising, especially subliminal advertising, comparative advertising, hidden advertising and product placement, guerilla marketing, psychological aspects of advertising and ethics. The practical part in-troduces Komerční banka, a.s. and its advertising agency. Via questionnaire, I analyse its advertisements reported to the Rada pro reklamu, a Council For Advertising and its effect on the public. In conclusion, I will propose measures to improve the current situation. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29451
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-17


Files in this item

Files Size Format View
alková_2013_bp.pdf 2.067Mb PDF View/Open
alková_2013_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open
alková_2013_op.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account