Marketingová komunikační strategie pro vstup nového výrobku firmy KORDÁRNA Plus, a.s. na trh v České republice
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikační strategie pro vstup nového výrobku firmy KORDÁRNA Plus, a.s. na trh v České republice |
Author: |
Sedláčková, Barbora
|
Advisor: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstract:
|
Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhu marketingové komunikační strategie pro uhlíkové tkaniny firmy KORDÁRNA Plus, a.s. V teoretické části jsou vymezené základní pojmy z oblasti marketingové komunikace, marketingové strategie a marketingového komunikačního mixu. Dále je v práci charakterizováno prostředí B2B trhu a popsán rozdíl mezi spotřebitelským a průmyslovým trhem, včetně komunikace mezi organizacemi. Praktická část se věnuje analýze potenciálních zákazníků pro firmu KORDÁRNU Plus, a.s. Potenciální zákazníci jsou analyzováni z hlediska velikosti jednotlivých firem a z hlediska oborů, ve kterých podnikají. V závěru práce jsou uvedené návrhy na marketingovou komunikační strategii pro vstup nového výrobku ? uhlíkové tkaniny firmy KORDÁRNA Plus, a.s. na český trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24102
|
Date:
|
2013-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
Grade for thesis and defense:
|
B
30433
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account