Marketingová komunikační strategie pro vstup nového výrobku firmy KORDÁRNA Plus, a.s. na trh v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikační strategie pro vstup nového výrobku firmy KORDÁRNA Plus, a.s. na trh v České republice

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikační strategie pro vstup nového výrobku firmy KORDÁRNA Plus, a.s. na trh v České republice
Author: Sedláčková, Barbora
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhu marketingové komunikační strategie pro uhlíkové tkaniny firmy KORDÁRNA Plus, a.s. V teoretické části jsou vymezené základní pojmy z oblasti marketingové komunikace, marketingové strategie a marketingového komunikačního mixu. Dále je v práci charakterizováno prostředí B2B trhu a popsán rozdíl mezi spotřebitelským a průmyslovým trhem, včetně komunikace mezi organizacemi. Praktická část se věnuje analýze potenciálních zákazníků pro firmu KORDÁRNU Plus, a.s. Potenciální zákazníci jsou analyzováni z hlediska velikosti jednotlivých firem a z hlediska oborů, ve kterých podnikají. V závěru práce jsou uvedené návrhy na marketingovou komunikační strategii pro vstup nového výrobku ? uhlíkové tkaniny firmy KORDÁRNA Plus, a.s. na český trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24102
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku
Grade for thesis and defense: B 30433


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
sedláčková_2013_bp.pdf 992.4Kb PDF View/Open
sedláčková_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
sedláčková_2013_op.zip 49.91Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account