Promítací algoritmy v počítačové grafice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Promítací algoritmy v počítačové grafice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pokorný, Pavel
dc.contributor.author Barák, Boris
dc.date.accessioned 2010-07-14T13:48:51Z
dc.date.available 2010-07-14T13:48:51Z
dc.date.issued 2007-05-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2417
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je podrobně charakterizovat algoritmy, které se v současné době používají v prostorové počítačové grafice a rovněž vytvořit program společně s prezentací těchto algoritmů pro potřeby výuky počítačové grafiky. Program je navržen v jazyce C++ tak, aby umožnil výběr modelu načítaného ze souboru a jeho zobrazování pomocí OpenGL v druzích promítání probraných v teoretické části. Aplikace má jednoduché uživatelské rozhraní pro výběr souboru, nastavení polohy modelu, změnu typu promítání včetně jejich parametrů, které mohou být taktéž zobrazovány. cs
dc.format 48 s. cs
dc.format.extent 1561227 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject projection en
dc.subject 3D graphics en
dc.subject OpenGL en
dc.subject SDL en
dc.subject C++ en
dc.subject promítání cs
dc.subject 3D grafika cs
dc.subject OpenGL cs
dc.subject SDL cs
dc.subject C++ cs
dc.title Promítací algoritmy v počítačové grafice cs
dc.title.alternative Projection algorithms in computer graphics en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bližňák, Michal
dc.date.accepted 2007-06-21
dc.description.abstract-translated It is an objective of the bachelor thesis to characterize algorithms which are used in the three-dimensional graphics nowadays in detail, and also to create a program, along with the presentation of these algorithms, for needs of teaching the computer graphics. The program is designed in the C++ language in order to enable selection of a model of a loaded file and its visual display through the use of OpenGL in the types of projection taught in the theoretical part. The application has simple interface for selecting a file, setting the model position, changing the type of projection including its parameters, which may also be displayed. en
dc.description.department Ústav aplikované informatiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/76 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies en
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.identifier.stag 6172
dc.date.assigned 2007-02-13
utb.result.grade A
local.subject trojrozměrná grafika cs
local.subject učební pomůcky cs
local.subject three-dimensional graphics en
local.subject teaching aids en


Files in this item

Files Size Format View
barák_2007_bp.pdf 1.488Mb PDF View/Open
barák_2007_vp.doc 291.5Kb Microsoft Word View/Open
barák_2007_op.doc 291Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account