Promítací algoritmy v počítačové grafice
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pokorný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Barák, Boris
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T13:48:51Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T13:48:51Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2417
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je podrobně charakterizovat algoritmy, které se v současné době používají v prostorové počítačové grafice a rovněž vytvořit program společně s prezentací těchto algoritmů pro potřeby výuky počítačové grafiky. Program je navržen v jazyce C++ tak, aby umožnil výběr modelu načítaného ze souboru a jeho zobrazování pomocí OpenGL v druzích promítání probraných v teoretické části. Aplikace má jednoduché uživatelské rozhraní pro výběr souboru, nastavení polohy modelu, změnu typu promítání včetně jejich parametrů, které mohou být taktéž zobrazovány. |
cs |
dc.format |
48 s. |
cs |
dc.format.extent |
1561227 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
projection
|
en |
dc.subject |
3D graphics
|
en |
dc.subject |
OpenGL
|
en |
dc.subject |
SDL
|
en |
dc.subject |
C++
|
en |
dc.subject |
promítání
|
cs |
dc.subject |
3D grafika
|
cs |
dc.subject |
OpenGL
|
cs |
dc.subject |
SDL
|
cs |
dc.subject |
C++
|
cs |
dc.title |
Promítací algoritmy v počítačové grafice |
cs |
dc.title.alternative |
Projection algorithms in computer graphics |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bližňák, Michal |
|
dc.date.accepted |
2007-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
It is an objective of the bachelor thesis to characterize algorithms which are used in the three-dimensional graphics nowadays in detail, and also to create a program, along with the presentation of these algorithms, for needs of teaching the computer graphics. The program is designed in the C++ language in order to enable selection of a model of a loaded file and its visual display through the use of OpenGL in the types of projection taught in the theoretical part. The application has simple interface for selecting a file, setting the model position, changing the type of projection including its parameters, which may also be displayed. |
en |
dc.description.department |
Ústav aplikované informatiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/76
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
6172
|
|
dc.date.assigned |
2007-02-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
trojrozměrná grafika
|
cs |
local.subject |
učební pomůcky
|
cs |
local.subject |
three-dimensional graphics
|
en |
local.subject |
teaching aids
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account