Analýza zavedení inovovaného výrobku firmou XY na českém trhu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza zavedení inovovaného výrobku firmou XY na českém trhu |
Author: |
Malý, Miroslav
|
Advisor: |
Briš, Petr
|
Abstract:
|
Hlavním cílem bakalářské práce je zavedení inovovaného výrobku na trh v České republice. Firma XY se zabývá výrobou ocelových tryskacích materiálů. Prioritou je dlouhodobá obchodní spolupráce orientovaná na zákazníka. Teoretická část se zabývá současnými po-znatky v problematice inovovaných výrobků, procesů a služeb. Praktická část je zaměřena na charakteristiku výrobku pro tryskací aplikaci, analýzu trhu tohoto výrobku a strategií zavedení inovovaného výrobku na český trh. Pro průzkum českého trhu je použita PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Součástí je i postup za-vedení inovovaného výrobku u zákazníka a jeho vyhodnocení. V závěrečné části je celkové vyhodnocení získaných poznatků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24231
|
Date:
|
2013-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů |
Discipline:
|
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
Grade for thesis and defense:
|
B
30575
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account