CRM - Řízení vztahů se zákazníky ve vybrané organizaci.

DSpace Repository

Language: English čeština 

CRM - Řízení vztahů se zákazníky ve vybrané organizaci.

Show full item record

No preview available
Title: CRM - Řízení vztahů se zákazníky ve vybrané organizaci.
Author: Hrubá, Tereza
Advisor: Musil, Miroslav
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá systémem podporujícím řízení vztahů se zákazníky ? Customer Relationship Management CRM. Část této práce vysvětluje základní pojmy a shrnuje nejdůležitější vlastnosti systému CRM, popisuje a vysvětluje některé výhody i nevýhody, které CRM systémy mohou přinést orga-nizacím. Praktická část se zaměřuje na základě zjištěných informací o současném stavu systému ve společnosti XYZ zjištění výhod zavedení systému CRM do společnosti a pro-pojení vazeb k současnému informačnímu systému. Praktická část je provedena ve spolu-práci s pracovníky společnosti. Cílem bakalářské práce je zhodnotit na základě analýzy současného stavu společnost XYZ, najít problémové místo v řízení vztahů se zákazníky a navrhnout řešení pro odstranění to-hoto problému.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24251
Date: 2013-02-25
Availability: Bez omezení
Department: Ústav logistiky
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: B 31466


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hrubá_2013_bp.pdf 2.748Mb PDF View/Open
hrubá_2013_vp.pdf 44.68Kb PDF View/Open
hrubá_2013_op.pdf 109.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account