Analýza marketingového mixu v podniku
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingového mixu v podniku |
Author: |
Chomová, Lucie
|
Advisor: |
Bilíková, Jana
|
Abstract:
|
Předmětem bakalářské práce ?Analýza marketingového mixu v podniku? je analýza stávajícího marketingového mixu podniku a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. V teoretické části jsou rozebrány jednotlivé koncepce marketingového mixu a podrobně popsány jeho jednotlivé prvky. V praktické části je charakterizován podnik Studio Interier, s.r.o., analyzováno stávající složení jeho marketingového mixu a na závěr navržena doporučení pro zlepšení problematických oblastí marketingového mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24253
|
Date:
|
2013-02-25 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav logistiky |
Discipline:
|
Logistika a management |
Grade for thesis and defense:
|
A
31153
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account