Internetový marketing firmy Tescoma s.r.o. se zaměřením a reklamu na internetu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Uhrovičová, Kristýna
|
|
dc.contributor.author |
Závada, Adam
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T18:50:17Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T18:50:17Z |
|
dc.date.issued |
2013-03-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24400
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se zaměřím na problematiku internetového marketingu firmy Tescoma. V praktické části zanalyzuji prostředky, pomocí kterých je firma prezentována na internetu. V další části práce budou představeny nové trendy v oblasti on-line marketingu, které budou v blízké budoucnosti v ČR stále více využívány a o kterých firma uvažuje jakožto o nové možnosti internetové komunikace. Stěžejním bodem mého šetření bude vyhodnocení dotazníkového šetření ohledně chování cílové skupiny na internetu. Na závěr budou předneseny návrhy a doporučení, které, na základě mého šetření, budu považovat za prospěšné pro firmu Tescoma. |
cs |
dc.format |
73 s. (70 957 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1254273 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
internetová reklama
|
cs |
dc.subject |
web
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
PPC reklama
|
cs |
dc.subject |
nové trendy
|
cs |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
internet advertising
|
en |
dc.subject |
web
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
PPC advertising
|
en |
dc.subject |
new trends
|
en |
dc.title |
Internetový marketing firmy Tescoma s.r.o. se zaměřením a reklamu na internetu |
cs |
dc.title.alternative |
Internet Marketing in Company Tescoma s.r.o Focused on Internet Presentation and Advertising |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šilhánová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2013-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
My baccalaureate thesis is focused on internet solutions in the Tescoma company. At first, the company itself will be introduced; it's history, present state and it's structure. Current status of e-commerce in the company in the detail will be described in the following, practical part of this work. In the next part I'll introduce the new trends coming to the czech e-commerce market, while focusing on those which are considered to be used in the Tescoma company in the near future. The main point of my thesis will be a questionnaire, which will be evaluated step by step. The final part of this thesis will be dedicated to my suggestions and recommendations for improvement in Tescoma's e-commerce. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32705
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account