Analýza marketingového prostředí podniku.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tomaštík, Marek
|
|
dc.contributor.author |
Miťkovová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T22:07:43Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T22:07:43Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24502
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce ?Analýza marketingového prostředí podniku? je podnik Grundfos s.r.o., zabývající se čerpací technikou. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, marketingového prostředí a marketingový mix. Úvodem do praktické části je představení společnosti Grundfos, dále analyzuje marketingové prostředí podniku pomocí PEST analýzy a S-W analýzy a analýzy marketingového mixu. K vyhodnocení byla zvolena SWOT analýza. Cílem bakalářské práce je navrhnout a doporučit strategie pro další růst a rozvoj podniku. |
cs |
dc.format |
64 s. |
cs |
dc.format.extent |
1897776 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové prostředí
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
S-W analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing backround
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
S-W analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového prostředí podniku. |
cs |
dc.title.alternative |
The Analysis of the Company Marketing Backround. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátil, Josef |
|
dc.date.accepted |
2013-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of bachelor work ?The Analysis of The company marketing backround? is the firm named GRUNDFOS s.r.o., which is concerning on filling technology. The Bachelor work is split in to two parts ? The theoretical part and The practical part. In the theoretical part are definenig basics conceptions, the marketing backround and mar-keting mix.The introduction of the practical part is introducing the company Grudfos, furher on is the analysis of the company marketing backround by PEST analysis and S-W analysis and analyses of marketing mix. The SWOT analysis was choosed for the evaluati-on.The point of the bachelor work is to suggest strategy for further grow and for company development . |
en |
dc.description.department |
Ústav logistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/106
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistika a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
31491
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account