Marketingová podpora Tesco Potraviny on-line

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová podpora Tesco Potraviny on-line

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vydrová, Janka
dc.contributor.author Buchelová, Blanka
dc.date.accessioned 2013-10-11T23:18:11Z
dc.date.available 2013-10-11T23:18:11Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24532
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové podpory internetového obchodu Tesco Potraviny on-line. Klade si za cíl analyzovat vliv reklamy na počet objednávek a srovnat internetový obchod Tesco Potraviny on-line s konkurenčními obchody. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy týkající se internetového obchodu, marketingové podpory a srovnání s konkurencí. Praktická část se zaměřuje na vliv marketingové podpory na počet objednávek uskutečněných v internetovém obchodě Tesco Potraviny on-line a srovnání tohoto obchodu s konkurencí. V závěru bakalářské práce jsou vyhodnoceny zjištěné údaje a navrženy odpovídající doporučení. cs
dc.format 66 s. (100 606) cs
dc.format.extent 3476252 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject marketingová podpora cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject online shop en
dc.subject marketing support en
dc.subject competition analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject buying behaviour en
dc.title Marketingová podpora Tesco Potraviny on-line cs
dc.title.alternative Tesco Grocery Home Shopping Marketing Support en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ceeová, Nela
dc.date.accepted 2013-06-03
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on the analysis of the marketing support conducted by the online shop Tesco Potraviny on-line. The thesis is aimed to analyze the influence of the marketing support on the number of orders and to compare Tesco Potraviny on-line with other competing stores. The paper is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part explains the concepts pertaining to online shops, marketing support and comparison to competitors. The practical part is focused on the influence of the marketing support on the number of orders made in Tesco Potraviny online and its comparison to other competitors. The conclusion assesses the identified data followed by recommendations. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24227
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2013-05-17


Files in this item

Files Size Format View
buchelová_2013_bp.pdf 3.315Mb PDF View/Open
buchelová_2013_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open
buchelová_2013_op.pdf 35.47Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account