Marketingová podpora Tesco Potraviny on-line
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vydrová, Janka
|
|
dc.contributor.author |
Buchelová, Blanka
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T23:18:11Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T23:18:11Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24532
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové podpory internetového obchodu Tesco Potraviny on-line. Klade si za cíl analyzovat vliv reklamy na počet objednávek a srovnat internetový obchod Tesco Potraviny on-line s konkurenčními obchody. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy týkající se internetového obchodu, marketingové podpory a srovnání s konkurencí. Praktická část se zaměřuje na vliv marketingové podpory na počet objednávek uskutečněných v internetovém obchodě Tesco Potraviny on-line a srovnání tohoto obchodu s konkurencí. V závěru bakalářské práce jsou vyhodnoceny zjištěné údaje a navrženy odpovídající doporučení. |
cs |
dc.format |
66 s. (100 606) |
cs |
dc.format.extent |
3476252 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internetový obchod
|
cs |
dc.subject |
marketingová podpora
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
online shop
|
en |
dc.subject |
marketing support
|
en |
dc.subject |
competition analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
buying behaviour
|
en |
dc.title |
Marketingová podpora Tesco Potraviny on-line |
cs |
dc.title.alternative |
Tesco Grocery Home Shopping Marketing Support |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ceeová, Nela |
|
dc.date.accepted |
2013-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on the analysis of the marketing support conducted by the online shop Tesco Potraviny on-line. The thesis is aimed to analyze the influence of the marketing support on the number of orders and to compare Tesco Potraviny on-line with other competing stores. The paper is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part explains the concepts pertaining to online shops, marketing support and comparison to competitors. The practical part is focused on the influence of the marketing support on the number of orders made in Tesco Potraviny online and its comparison to other competitors. The conclusion assesses the identified data followed by recommendations. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24227
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account