Analýza marketingové komunikace ve firmě Diamant Unipool s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kopečková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Lukášová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-12T00:03:22Z |
|
dc.date.available |
2013-10-12T00:03:22Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24558
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti Diamant Unipool s.r.o. Společnost se zabývá zejména výrobou bazénů, zastřešení a vířivých van. Úvodní teoretické poznatky získané z dostupných literárních zdrojů jsou následovány ana-lýzou současné úrovně marketingové komunikace společnosti. Na základě této analýzy, vypracované SWOT analýzy a dotazníkového šetření, jsou vypracována doporučení pro zefektivnění současného stavu. |
cs |
dc.format |
63 s. (85 983 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
2464715 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace ve firmě Diamant Unipool s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communication Analysis in Company Diamant Unipool s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2013-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the marketing communication of Diamant Unipool Ltd. The company manufactures mainly swimming pools, pool roofing and whirlpool baths. The introductory theoretical knowledge obtained from available literary sources is followed by an analysis of the company?s current level of marketing communication. Based on this analysis, a SWOT analysis and a survey, recommendations are drawn up in order to streamline the current situation. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
30389
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account