dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Večeřa, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-12T00:15:05Z |
|
dc.date.available |
2013-10-12T00:15:05Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24571
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí, především pak Facebooku, pro marketingové účely společnosti XY. V teoretické části se zaměřuje na porovnání tradičního marketingu s marketingem internetovým, zmiňuje jeho historii a nové marketingové trendy. V praktické části potom tyto poznatky využívá při analýze využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY. Práce také obsahuje charakteristiku firmy, analýzu její současné situace na webu a sociálních sítích, výsledky dotazníkového šetření a doporučující návrhy na možné zlepšení současné situace. |
cs |
dc.format |
71 s. (91 733 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2780447 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
Sociální média
|
cs |
dc.subject |
Sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Web 2.0
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Internet Marketing
|
en |
dc.subject |
Social Media
|
en |
dc.subject |
Socail Networks
|
en |
dc.subject |
Web 2.0
|
en |
dc.title |
Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY |
cs |
dc.title.alternative |
The Project of Using Social Networks for Marketing Purposes in the Company XY |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Korčáková, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2013-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis deals with use of social networks, especially with Facebook, for marketing purposes in company XY. The theoretical part is focused on comparsion between traditional marketing and internet marketing, mentions its history and shows new marketing trends. In the practical part are these knowledge applied during analyzing usage of social networks for marketing purposes in company XY. The thesis also includes a description of company, anylysis of its current situation on the Web and on social networks, results of the questionnaire survey and recommending proposals to improve current situation. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
30581
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|