Demonstrace LOD algoritmu pro renderování krajiny a planetárních povrchů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pokorný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Kyjania, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T01:39:50Z |
|
dc.date.accessioned |
2013-10-12T16:31:17Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T01:39:50Z |
|
dc.date.available |
2013-10-12T16:31:17Z |
|
dc.date.issued |
2012-02-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
en |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24623
|
|
dc.description.abstract |
LOD (Level of Detail) je úsporný algoritmus, který se používá v oblasti generování velkých ploch (povrchů). Cílem práce bylo podrobně se s tímto algoritmem seznámit a v teoretické části byl popsán. V praktické části byla vytvořena komplexnější aplikace hvězdné soustavy s několika planetami, jejichž povrchy jsou generovány LOD algoritmem. Jednoduchým ovládáním je možné se ke každé planetě přiblížit natolik, že jde prokázat účinnost a úspěšnou implementaci LOD algoritmu. Při řešení bylo využito programovacího jazyka C (C++) a knihoven SDL a OpenGL. |
en |
dc.format |
46 |
en |
dc.format.extent |
79191129 bytes |
en |
dc.format.mimetype |
application/zip |
en |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Level of Detail
|
en |
dc.subject |
3D grafika
|
en |
dc.subject |
OpenGL
|
en |
dc.subject |
SDL
|
en |
dc.subject |
C++
|
en |
dc.subject |
Level of Detail
|
en |
dc.subject |
3D graphics
|
en |
dc.subject |
OpenGL
|
en |
dc.subject |
SDL
|
en |
dc.subject |
C++
|
en |
dc.title |
Demonstrace LOD algoritmu pro renderování krajiny a planetárních povrchů |
en |
dc.title.alternative |
The demonstration of LOD algorithm for rendering landscapes and planetary surfaces |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
en |
dc.contributor.referee |
Sečkář, Jan |
|
dc.date.accepted |
2012-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
LOD (Level of Detail) is an efficient algorithm, which is used for generate large areas (surfaces). Goal of this work was to learn about this algorithm in detail and it was described in theoretical part. Then in practical part, more complex application was created with the Solar system containing a few planets, whose surfaces are generated by LOD algorithm. It is possible with simple control to fly down to surface of any planet enough to prove effective and succesful implementation of LOD algorithm. To create this, the C(C++) language, SDL and OpenGL libraries was used. |
en |
dc.description.department |
Ústav automatizace a řídicí techniky |
en |
dc.description.result |
obhájeno |
en |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/90
|
en |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
en |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační a řídicí technologie |
en |
dc.thesis.degree-discipline |
Information and Control Technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
en |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
26623
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-06-07 |
|
local.subject |
algoritmy (programování)
|
cs |
local.subject |
grafické editory
|
cs |
local.subject |
renderování
|
cs |
local.subject |
krajina
|
cs |
local.subject |
computer algorithms
|
en |
local.subject |
graphics editors
|
en |
local.subject |
rendering
|
en |
local.subject |
landscape
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account