Demonstrace LOD algoritmu pro renderování krajiny a planetárních povrchů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Demonstrace LOD algoritmu pro renderování krajiny a planetárních povrchů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pokorný, Pavel
dc.contributor.author Kyjania, Tomáš
dc.date.accessioned 2013-10-11T01:39:50Z
dc.date.accessioned 2013-10-12T16:31:17Z
dc.date.available 2013-10-11T01:39:50Z
dc.date.available 2013-10-12T16:31:17Z
dc.date.issued 2012-02-24
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB en
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24623
dc.description.abstract LOD (Level of Detail) je úsporný algoritmus, který se používá v oblasti generování velkých ploch (povrchů). Cílem práce bylo podrobně se s tímto algoritmem seznámit a v teoretické části byl popsán. V praktické části byla vytvořena komplexnější aplikace hvězdné soustavy s několika planetami, jejichž povrchy jsou generovány LOD algoritmem. Jednoduchým ovládáním je možné se ke každé planetě přiblížit natolik, že jde prokázat účinnost a úspěšnou implementaci LOD algoritmu. Při řešení bylo využito programovacího jazyka C (C++) a knihoven SDL a OpenGL. en
dc.format 46 en
dc.format.extent 79191129 bytes en
dc.format.mimetype application/zip en
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Level of Detail en
dc.subject 3D grafika en
dc.subject OpenGL en
dc.subject SDL en
dc.subject C++ en
dc.subject Level of Detail en
dc.subject 3D graphics en
dc.subject OpenGL en
dc.subject SDL en
dc.subject C++ en
dc.title Demonstrace LOD algoritmu pro renderování krajiny a planetárních povrchů en
dc.title.alternative The demonstration of LOD algorithm for rendering landscapes and planetary surfaces en
dc.type bakalářská práce en
dc.contributor.referee Sečkář, Jan
dc.date.accepted 2012-06-21
dc.description.abstract-translated LOD (Level of Detail) is an efficient algorithm, which is used for generate large areas (surfaces). Goal of this work was to learn about this algorithm in detail and it was described in theoretical part. Then in practical part, more complex application was created with the Solar system containing a few planets, whose surfaces are generated by LOD algorithm. It is possible with simple control to fly down to surface of any planet enough to prove effective and succesful implementation of LOD algorithm. To create this, the C(C++) language, SDL and OpenGL libraries was used. en
dc.description.department Ústav automatizace a řídicí techniky en
dc.description.result obhájeno en
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/90 en
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 en
dc.thesis.degree-discipline Informační a řídicí technologie en
dc.thesis.degree-discipline Information and Control Technologies en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky en
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc. en
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika en
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 26623
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-06-07
local.subject algoritmy (programování) cs
local.subject grafické editory cs
local.subject renderování cs
local.subject krajina cs
local.subject computer algorithms en
local.subject graphics editors en
local.subject rendering en
local.subject landscape en


Files in this item

Files Size Format View
kyjania_2012_bp.zip 75.52Mb Unknown View/Open
kyjania_2012_vp.doc 289.5Kb Microsoft Word View/Open
kyjania_2012_op.doc 288Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account