dc.contributor.advisor |
Liebenberger, Július
|
|
dc.contributor.author |
Perout, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-13T00:40:03Z |
|
dc.date.available |
2013-10-13T00:40:03Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24806
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zaměřuje na práci kameramana před natáčením - zejména na použití výrazových prostředků, na dramaturgii kamery a dále také na působení různých výrazových prostředků na diváka. Práce by měla být pomocníkem zejména pro začínající kameramany, aby pochopili a zjistili, jak může jejich profese ovlivnit výsledné dílo a jaké jsou jejich možnosti. |
cs |
dc.format |
58 |
cs |
dc.format.extent |
2320131 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dramaturgie kamery
|
cs |
dc.subject |
výrazové prostředky
|
cs |
dc.subject |
literární scénář
|
cs |
dc.subject |
transformace
|
cs |
dc.subject |
obrazové zpracování
|
cs |
dc.subject |
dramaturgy of camera
|
en |
dc.subject |
means of expression
|
en |
dc.subject |
movie script
|
en |
dc.subject |
transformation
|
en |
dc.subject |
visual form
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Problematika transformace literárního scénáře na obrazovou podobu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera |
cs |
dc.title.alternative |
1. Theoretical part: The Issue of the Transformation of a Movie Script into Visual Form 2. Practical part: Audiovisual Work or a Thematic Set of Audiovisual Works. Length at least 10 mins., director of photography |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Fandli, Juraj |
|
dc.date.accepted |
2013-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the work of the cinematographer before filming ? especially on the use of means of expression, on the dramaturgy of the camera and also on the influence of the various means of expression on the viewer. The thesis should be particularly useful for beginning cinematographers, in order to un-derstand and find out how their profession can affect the result of the film, and what their options are. |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/124
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Kamera |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Film Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
28801
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-05-14 |
|