Projekt zavedení systému aktivního prodeje u společnosti Auto Hégr, a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zavedení systému aktivního prodeje u společnosti Auto Hégr, a.s. |
Author: |
Tkáčiková, Jana
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce je vypracována pro společnost AUTO HÉGR, a.s. Hlavním důvodem jejího zpracování je potřeba zvýšit konkurenceschopnost firmy pomocí systému aktivního prodeje, a tím i zvýšením tržního podílu v oblasti. Součástí práce je analýza současného stavu využívání forem prodeje. Na základě výsledků analýzy jsem vypracovala projekt zavedení systému aktivního prodeje, jehož hlavním cílem je udržet firmu v podvědomí stávajících zákazníků a získání nových. V závěru práce jsem vypracovaný projekt podrobila nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2485
|
Date:
|
2007-05-04 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
D
6543
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account