1. Teoretická práce: Zvíře v reklamě 2. Praktická část: Průvodce - 2D animovaný film

DSpace Repository

Language: English čeština 

1. Teoretická práce: Zvíře v reklamě 2. Praktická část: Průvodce - 2D animovaný film

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gregor, Lukáš
dc.contributor.author Surý, Radovan
dc.date.accessioned 2013-10-13T04:29:28Z
dc.date.available 2013-10-13T04:29:28Z
dc.date.issued 2012-12-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24923
dc.description.abstract Práce se zabývá užitím zvířete a jeho významu v reklamě a následným vnímáním diváky. Snažím se posoudit využití zvířete a jeho stylu prezentace v reklamě i po stránce technologické a to ve všech oblastech: hrané, 2D, 3D nebo CGI technologie cs
dc.format 46s. (78 399) cs
dc.format.extent 4459377 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zvíře cs
dc.subject reklama cs
dc.subject příroda cs
dc.subject divák cs
dc.subject 2D cs
dc.subject 3D cs
dc.subject CGI cs
dc.subject hraná reklama cs
dc.subject vnímání cs
dc.subject symbolika cs
dc.subject Vodafone cs
dc.subject Aardman studio cs
dc.subject Tamden studio cs
dc.subject dotazníky cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject animal en
dc.subject advertising en
dc.subject nature en
dc.subject viewer en
dc.subject 2D en
dc.subject 3D en
dc.subject CGI en
dc.subject played by advertising en
dc.subject perception en
dc.subject symbolism en
dc.subject Vodafone en
dc.subject Aardman studio en
dc.subject studio Tamden en
dc.subject questionnaires en
dc.subject target audience en
dc.title 1. Teoretická práce: Zvíře v reklamě 2. Praktická část: Průvodce - 2D animovaný film cs
dc.title.alternative 1. Theoretical part: Animals in Advertising 2. Practical part: Guide - 2D animated short en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Laučíková, Ivana
dc.contributor.referee Slivka, Ondrej
dc.date.accepted 2013-06-10
dc.description.abstract-translated My dissertation work apply one's mind to use of animal and his importance in advertising and the subsequent perception of the audience. I try to explore the use of animal and his presentation style in advertising from the point of view of technology in all areas: fiction, 2D, 3D and CGI technology. en
dc.description.department Ústav animace a audiovize cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/183 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Animovaná tvorba cs
dc.thesis.degree-discipline Animation en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA. cs
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 29016
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-24


Files in this item

Files Size Format View
surý_2013_dp.pdf 4.252Mb PDF View/Open
surý_2013_vp.doc 93Kb Microsoft Word View/Open
surý_2013_op.doc 103.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account