Sociálně-marketingová kampaň
Show full item record
No preview available
Title:
|
Sociálně-marketingová kampaň |
Author: |
Gregořicová, Kamila
|
Advisor: |
Šramová, Blandína
|
Abstract:
|
V diplomové práce bude provedena rešerše dostupných zdrojů odborné literatury pojedná-vající ve větší či menší míře o neziskovém sektoru jako o prostředku marketingové komuni-kace, který apeluje a ovlivňuje přístupy a chování lidí. Zamýšlení se nad účinky předčítání dětem a jejich vliv na jejich emoční zdraví a specifikace důležitosti role ? rodič, učitel, vy-chovatel. Dalším cílem je provést výzkumnou sondu v české neziskové organizaci a na jejím základě odhalit parametry, kterými jsou: přijetí a pochopení myšlenek organizace společnos-tí a aplikovaní myšlenek v praxi. Na základě zjištěných primárních a sekundárních dat bude provedena analýza, jejíž závěry budou podkladem pro návrh řešení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/25184
|
Date:
|
2012-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Grade for thesis and defense:
|
A
32489
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account