Ilustrace v digitálních médiích, aplikace ilustrací v propagačních materiálech pro hudební průmysl
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Skácel, Václav
|
|
dc.contributor.author |
Balgová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-14T00:02:20Z |
|
dc.date.available |
2013-10-14T00:02:20Z |
|
dc.date.issued |
2012-12-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25277
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce popisuje průběh práce na hudebním albu převedeném do aplikace pro chytrá zařízení a dalších digitálních formách jeho propagace. Tato písemná práce je zamě-řena na popis podmínek, které mapují prostředí hudebního průmyslu za účelem zjistit, zda je vůbec možné tuto aplikaci uvést na reálný trh s hudbou. Dále práce popisuje další formy propagace, které jsem se rozhodla zpracovat pro zvýšení podpory prodeje nového alba. V praktické části se věnuji otázkám technologie zpracování a výtvarného řešení. |
cs |
dc.format |
82 s. (122 569 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
4129262 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
aplikace
|
cs |
dc.subject |
microsite
|
cs |
dc.subject |
hudební průmysl
|
cs |
dc.subject |
ilustrace
|
cs |
dc.subject |
hudební nosič
|
cs |
dc.subject |
application
|
en |
dc.subject |
microsite
|
en |
dc.subject |
music industry
|
en |
dc.subject |
illustration
|
en |
dc.subject |
music medium
|
en |
dc.title |
Ilustrace v digitálních médiích, aplikace ilustrací v propagačních materiálech pro hudební průmysl |
cs |
dc.title.alternative |
Illustration in Digital Media, Application of Ilustration in Promotial Materials for the Music Industry |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šiška, Petr |
|
dc.date.accepted |
2013-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis describes a course of work on a music album converted into an appliaction for clever devices and other digital forms of its promotion. This thesis is focused on descripti-on of conditions mapping an environment of the music industry for the purpose of finding whether i tis possible to launch the application in the real music market. The work further describes other forms of promotions, I decided to elaborate, to increase sales promotion of the new album. In the practical part I deal with the issue of technology of processing and art arrangement. |
en |
dc.description.department |
Ústav vizuální tvorby |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/189
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Vizuální komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Visual Communication |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
29228
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account