Ilustrace v digitálních médiích, aplikace ilustrací v propagačních materiálech pro hudební průmysl

DSpace Repository

Language: English čeština 

Ilustrace v digitálních médiích, aplikace ilustrací v propagačních materiálech pro hudební průmysl

Show simple item record

dc.contributor.advisor Skácel, Václav
dc.contributor.author Balgová, Barbora
dc.date.accessioned 2013-10-14T00:02:20Z
dc.date.available 2013-10-14T00:02:20Z
dc.date.issued 2012-12-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/25277
dc.description.abstract Diplomová práce popisuje průběh práce na hudebním albu převedeném do aplikace pro chytrá zařízení a dalších digitálních formách jeho propagace. Tato písemná práce je zamě-řena na popis podmínek, které mapují prostředí hudebního průmyslu za účelem zjistit, zda je vůbec možné tuto aplikaci uvést na reálný trh s hudbou. Dále práce popisuje další formy propagace, které jsem se rozhodla zpracovat pro zvýšení podpory prodeje nového alba. V praktické části se věnuji otázkám technologie zpracování a výtvarného řešení. cs
dc.format 82 s. (122 569 znaků) cs
dc.format.extent 4129262 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject aplikace cs
dc.subject microsite cs
dc.subject hudební průmysl cs
dc.subject ilustrace cs
dc.subject hudební nosič cs
dc.subject application en
dc.subject microsite en
dc.subject music industry en
dc.subject illustration en
dc.subject music medium en
dc.title Ilustrace v digitálních médiích, aplikace ilustrací v propagačních materiálech pro hudební průmysl cs
dc.title.alternative Illustration in Digital Media, Application of Ilustration in Promotial Materials for the Music Industry en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šiška, Petr
dc.date.accepted 2013-06-21
dc.description.abstract-translated The thesis describes a course of work on a music album converted into an appliaction for clever devices and other digital forms of its promotion. This thesis is focused on descripti-on of conditions mapping an environment of the music industry for the purpose of finding whether i tis possible to launch the application in the real music market. The work further describes other forms of promotions, I decided to elaborate, to increase sales promotion of the new album. In the practical part I deal with the issue of technology of processing and art arrangement. en
dc.description.department Ústav vizuální tvorby cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/189 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design - Vizuální komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Visual Communication en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 29228
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-17


Files in this item

Files Size Format View
balgová_2013_dp.pdf 3.937Mb PDF View/Open
balgová_2013_vp.doc 84.5Kb Microsoft Word View/Open
balgová_2013_op.doc 39Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account