Evidence reklamačního řízení
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šilhavý, Radek
|
|
dc.contributor.author |
Ševčík, Ivan
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-14T00:14:32Z |
|
dc.date.available |
2013-10-14T00:14:32Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25285
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je analyzovat stávající způsob řešení reklamačních požadavků a poté navrhnout a realizovat novou efektivní koncepci evidence. Protože máme již k dispozici zaběhlý informační systém, logickým vyústěním bylo rozhodnuto rozšířit tento systém o modul pro správu reklamačních požadavků. V teoretické části je představen aktuální informační systém a dále použité technologie pro realizaci nového modulu. V praktické části je popis aktuálního způsobu evidování reklamačních požadavků a poté je navržena zcela nová koncepce evidence reklamačních požadavků, která je následně realizována jako nový rozšiřující modul systému. Dále je popsána struktura databáze a programová datová vrstva rozšiřujícího modulu. Je zahrnuta i ukázka uživatelského prostředí realizovaného modulu a je zmíněna i bezpečnost webové aplikace. |
cs |
dc.format |
58 s. (52 880 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1459340 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
informační systém
|
cs |
dc.subject |
evidence reklamací
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
information system
|
en |
dc.subject |
reclamation management system
|
en |
dc.title |
Evidence reklamačního řízení |
cs |
dc.title.alternative |
A Reclamation Management System |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sysel, Martin |
|
dc.date.accepted |
2013-06-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of this thesis is analyzing current process of reclamation management and then design and finally realize new effective reclamation management system concept. Because we heave already used information system it was decided to expand the system with new module for reclamation management. Theoretical part of the thesis introduces existing information system and technologies used for new module. In practical part is analysis of current process and later is designed new concept of reclamation management system, finally is the concept realized. Further is explained database structure and program database access layer of new module. Also is shown realized user interface of the module and there is mention about web security. |
en |
dc.description.department |
Ústav automatizace a řídicí techniky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/90
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační a řídicí technologie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information and Control Technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
31890
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-06-04 |
|
local.subject |
zásuvné moduly
|
cs |
local.subject |
podnikové informační systémy
|
cs |
local.subject |
evidence
|
cs |
local.subject |
reklamace
|
cs |
local.subject |
plug-in modules
|
en |
local.subject |
management information systems
|
en |
local.subject |
records
|
en |
local.subject |
consumer complaints
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account