dc.contributor.advisor |
Gürtler, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Vašková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-21T13:00:21Z |
|
dc.date.available |
2013-10-21T13:00:21Z |
|
dc.date.issued |
2013-06-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25645
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá dodatečnou analýzou trhu se sériově vyráběnou ortopedickou obuví, která navazuje na již provedenou analýzu z bakalářské práce z roku 2010. Následně se zaměřuje na marketingový plán značky ORTHO line, kde podrobněji rozepisuje vstup této značky na český trh. Teoretická část se opírá o odbornou literaturu se zaměřením na marketingový výzkum, marketingový plán, sériově vyráběnou ortopedickou obuv a formy vstupu nového výrobku na trh. Praktická část srovnává nově nalezené značky ortopedické obuvi sériově vyráběné, s novým produktem firmy Leon SHOES a vyhodnocuje tyto zjištěné skutečnosti. Dále zpracovává marketingový plán uvedení produktu ORTHO line na trh. |
cs |
dc.format |
83 s. (92 460 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1575482 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sériově vyráběná ortopedická obuv
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum trhu
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
obchodní značka
|
cs |
dc.subject |
Mass-produced orthopedic shoes
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
market research
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
trademark
|
en |
dc.title |
Projekt zavedení nové ortopedické obuvi na český trh |
cs |
dc.title.alternative |
The Project to Establish a New Orthopedic Shoes on the Czech Market |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2013-10-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with additional market analysis with mass-produced orthopedic shoes, which follows the already made analysis from the thesis from 2010. Then focuses on ORTHO line brand marketing plan, where further describes the details of the brand entry on the Czech market. The theoretical part is based on the literature focusing on marketing research, marketing plan, mass-produced orthopedic shoes and entry forms new product on the market. The practical part compares the newly found brand orthopedic footwear manufactured in series, with a new product of Leon SHOES and evaluates these findings. Further processes the product marketing plan ORTHO line on the market. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29650
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-08-12 |
|