Zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Fit prostřednictvím nástrojů marketingového mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Fit prostřednictvím nástrojů marketingového mixu

Show full item record

No preview available
Title: Zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Fit prostřednictvím nástrojů marketingového mixu
Author: Líbalová, Hana
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Diplomová práce se zabývá zvýšením konkurenceschopnosti hotelu Fit prostřednictvím nástrojů marketingového mixu. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na poznatky z oblasti cestovního ruchu, hotelnictví, marketingu v hotelnictví a marketingového mixu. Poznatky z teoretické části jsou výchozí pro zpracování části praktické, která zahrnuje představení hotelu, analýzu nástrojů marketingového mixu, analýzu konkurenčního prostředí, SWOT analýzu, Porterovu analýzu a PESTE analýzu. Závěry získané z jednotlivých analýz jsou podkladem pro vypracování projektu. Navržený projekt nabízí dlouhodobé i krátkodobé opatření vybraných nástrojů marketingového mixu a je podroben nákladové, časové i rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25734
Date: 2013-06-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 29615


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
líbalová_2013_dp.pdf 3.218Mb PDF View/Open
líbalová_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
líbalová_2013_op.pdf 424.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account