Zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Fit prostřednictvím nástrojů marketingového mixu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Fit prostřednictvím nástrojů marketingového mixu |
Author: |
Líbalová, Hana
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá zvýšením konkurenceschopnosti hotelu Fit prostřednictvím nástrojů marketingového mixu. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na poznatky z oblasti cestovního ruchu, hotelnictví, marketingu v hotelnictví a marketingového mixu. Poznatky z teoretické části jsou výchozí pro zpracování části praktické, která zahrnuje představení hotelu, analýzu nástrojů marketingového mixu, analýzu konkurenčního prostředí, SWOT analýzu, Porterovu analýzu a PESTE analýzu. Závěry získané z jednotlivých analýz jsou podkladem pro vypracování projektu. Navržený projekt nabízí dlouhodobé i krátkodobé opatření vybraných nástrojů marketingového mixu a je podroben nákladové, časové i rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/25734
|
Date:
|
2013-06-21 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
29615
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account