dc.contributor.advisor |
Švec, Vlastimil
|
|
dc.contributor.author |
Polášek, Milan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T14:54:24Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T14:54:24Z |
|
dc.date.issued |
2007-08-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2609
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem práce je v první části průzkum problematiky klimatu školní třídy. Pokusil jsem se klima přesněji vymezit a popsat jeho vznik a působení, mechanismy ovlivňující klima třídy, možnosti diagnostikování a ovlivňování klimatu.V další části práce je vymezena funkce třídního učitele a jeho povinnosti. V druhé polovině práce jsem se zaměřil na rozbor vybrané školní třídy a determinanty klimatu třídy jako jsou zvláštnosti školy, zvláštnosti vyučovacích předmětů, zvláštnosti učitelů, žáků a konkrétní třídy. Z průzkumu třídy pak prezentuji výsledky a vyhodnocení. |
cs |
dc.format |
50 s |
cs |
dc.format.extent |
279398 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
klima
|
cs |
dc.subject |
atmosféra
|
cs |
dc.subject |
prostředí
|
cs |
dc.subject |
klima školní třídy
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
školní třída
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
interakce
|
cs |
dc.subject |
výzkum klimatu
|
cs |
dc.subject |
možnosti diagnostiky
|
cs |
dc.subject |
school class environment
|
en |
dc.subject |
feel of the place
|
en |
dc.subject |
school class atmosphere
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
school class
|
en |
dc.subject |
pupils teachers
|
en |
dc.subject |
interaction
|
en |
dc.subject |
research of the atmosphere
|
en |
dc.subject |
diagnostic possibilities
|
en |
dc.title |
Klima třídy a práce třídního učitele. |
cs |
dc.title.alternative |
School class atmosphere and job class teacher. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2007-09-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The first part of the research concerns the survey of the school class climate. I have tried to define it, describe its origination, impact, mechanisms that influence it and possibilities of diagnosing and influencing the climate. The second part of the research is focused on the analysis of the selected school class and school class climate determinants such as specific features of the particular school, school subjects, teachers and students of a certain school class. Based on the class survey I present the results and evaluation. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
4225
|
|
dc.date.assigned |
2007-07-03 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
klima třídy
|
cs |
local.subject |
třídní učitelé
|
cs |
local.subject |
třídní učitelky
|
cs |
local.subject |
classroom climate
|
en |
local.subject |
classroom teachers
|
en |
local.subject |
classroom women teachers
|
en |