Komunikační strategie města Svitavy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační strategie města Svitavy |
Author: |
Celá, Zdenka
|
Advisor: |
Pavlů, Dušan
|
Abstract:
|
Důrazný akcent na komunikaci s občany je důležitou součástí propagace a prezentace města. Občané musí být do aktivit včas "vtaženi", aby se stali nejen přímými účastníky těchto aktivit, ale aby se přijetím a přisvojením takového rozvoje města stali hlavními aktéry těchto dějů, probudil se jejich větší zájem o správu věcí veřejných a zesílilo se jejich patriotství k místu, kde - v případě Svitav - jen obtížně desítky let hledali svoji identitu. Největší výzvou pro města a obce dnes tedy nejsou technologie a jejich použití, nýbrž náplň komunikace a její marketingová koncepce. Proto je nutné zpracovat komunikační strategii města. Předejít ji musí důkladná analýza současného stavu komunikace města a městského úřadu, potvrzení či vyvrácení hypotéz a návrh strategie komunikace do budoucnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2684
|
Date:
|
2007-04-20 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2012
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
4929
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account