Proměny zpravodajství Rádia Impuls v kontextu změn programu od roku 2004
Show full item record
No preview available
Title:
|
Proměny zpravodajství Rádia Impuls v kontextu změn programu od roku 2004 |
Author: |
Vonz, Ladislav
|
Advisor: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstract:
|
Bakalářská práce popisuje změny marketingových komunikací celoplošného Rádia Impuls v letech 2004-2007 v době přeměny rádia na Ráááádio. Důraz je kladen na proměny managementu a zpravodajství ve zvoleném období od vzniku marketingového oddělení až po navázání spolupráce s prestižním novinářem Václavem Moravcem a online deníkem Aktuálně.cz. Kromě teoretických východisek autor přináší řadu praktických příkladů popisujících změny positioningu stanice, které byly doprovázeny zvyšující se systematizací práce na všech úrovních této rozhlasové stanice včetně redakce zpravodajství. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2733
|
Date:
|
2007-05-07 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
4883
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account