Využívání volného času u dětí s mentální retardací
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chudý, Štefan
|
|
dc.contributor.author |
Gabrielová, Romana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T11:09:20Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T11:09:20Z |
|
dc.date.issued |
2006-06-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/273
|
|
dc.description.abstract |
Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se nejdříve zabývám pojmem volný čas, funkcemi a cíli volného času a přecházím přes zájmovou činnost ke školským a mimoškolským zařízením pro volný čas. Zde se zmiňuji o školní družině, školním klubu dětí, škole v přírodě, domovech mládeže a některých občanských sdruženích dětí a mládeže. První část mé práce je zakončena teoretickými východisky mentální retardace, kde popisuji různá specifika mentálně retardovaných jedinců. V praktické části mé práce se konkrétně zabývám jedním typem školského zařízení pro volný čas a tím je školní družina. Podrobně zde popisuji vzdělávací program školních družin a zabývám se zájmovými kroužky v těchto zařízeních. |
cs |
dc.format |
62 s., 12 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
516566 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Volný čas
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
vychovatel
|
cs |
dc.subject |
pedagog
|
cs |
dc.subject |
děti
|
cs |
dc.subject |
mládež
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
školní družina
|
cs |
dc.subject |
odpočinek
|
cs |
dc.subject |
zájmové aktivity
|
cs |
dc.subject |
mentální retardace
|
cs |
dc.subject |
Leisure time
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
educator
|
en |
dc.subject |
pedagogue
|
en |
dc.subject |
children
|
en |
dc.subject |
youth
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
school club
|
en |
dc.subject |
relaxation
|
en |
dc.subject |
leisure time activities
|
en |
dc.subject |
mental retardation
|
en |
dc.title |
Využívání volného času u dětí s mentální retardací |
cs |
dc.title.alternative |
Leisure time and children with mental retardation |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Celá, Jarmila |
|
dc.date.accepted |
2006-06-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
My thesis consists of theoretical and practical parts. The theoretical part is focused on definitions, functions and aims of leisure time. Then spare-time activities, educational facilities and after-school facilities are mentioned in my thesis. I write about and mention school club, hobby group, "field stay", training-schools and some community centers for children and youth. In the end of the theoretical part I describe different specifics of individuals with mental retardation. The practical part of my thesis is focused on one type of leisure-time educational facilities that is a school club. In details I describe educational program and spare-time activities in school clubs. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
|
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
4036
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
mentálně postižené děti
|
cs |
local.subject |
volnočasové aktivity
|
cs |
local.subject |
children with mental disabilities
|
en |
local.subject |
leisure time activities
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account