dc.contributor.advisor |
Mazánková, Libuše
|
|
dc.contributor.author |
Široká, Daniela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T15:49:31Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:38Z |
|
dc.date.issued |
2006-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2743
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na nové formy a metody výuky. Učitel zde již není hlavní postavou ve třídě, ale děti samy přebírají vedení hodiny a samy zpracovávají zadané informace a sdělují ostatním žákům své poznatky a znalosti. Obsah mé bakalářské práce jsem konzultovala s paní učitelkou Mgr. Hanou Veselkovou, která přímo tyto nové metody využívá ve výuce ve své třídě, kde jsem byla na pedagogické stáži. Zde jsem přímo v praxi viděla používání těchto metod a reakce dětí na tyto metody. Děti byly uvolněné, beze strachu ze zkoušení a individuálního vystupování před třídou. Tyto metody mě velice zaujaly a různé pasáže jsem použila do své bakalářské práce. Jedná se o metody Brainstorming, I.N.S.E.R.T., Rámec E - U - R, Volné psaní. |
cs |
dc.format |
80 s. 24 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
477043 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.11.2011 |
|
dc.subject |
Aktivita
|
cs |
dc.subject |
aplikace
|
cs |
dc.subject |
autismus
|
cs |
dc.subject |
cit
|
cs |
dc.subject |
činnost
|
cs |
dc.subject |
diagnostika
|
cs |
dc.subject |
dítě
|
cs |
dc.subject |
dramatizace
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
forma
|
cs |
dc.subject |
hodnocení
|
cs |
dc.subject |
hra
|
cs |
dc.subject |
individualita
|
cs |
dc.subject |
informace
|
cs |
dc.subject |
inscenace
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
interpretace
|
cs |
dc.subject |
klasifikace
|
cs |
dc.subject |
kolektiv
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
konflikt
|
cs |
dc.subject |
metoda
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
pedagogika
|
cs |
dc.subject |
pohádka
|
cs |
dc.subject |
pojem
|
cs |
dc.subject |
potřeba
|
cs |
dc.subject |
poznatek
|
cs |
dc.subject |
psychologie
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
skupina
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
třída
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
učivo
|
cs |
dc.subject |
vnímání
|
cs |
dc.subject |
výuka
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
Activity
|
en |
dc.subject |
application
|
en |
dc.subject |
autism
|
en |
dc.subject |
sense
|
en |
dc.subject |
activity
|
en |
dc.subject |
diagnostics
|
en |
dc.subject |
child
|
en |
dc.subject |
dramatization
|
en |
dc.subject |
effectiveness
|
en |
dc.subject |
form
|
en |
dc.subject |
evaluation
|
en |
dc.subject |
game
|
en |
dc.subject |
individuality
|
en |
dc.subject |
information
|
en |
dc.subject |
inscenation
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
interpretation
|
en |
dc.subject |
classification
|
en |
dc.subject |
society
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
conflict
|
en |
dc.subject |
method
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
pedagogy
|
en |
dc.subject |
fairy tale
|
en |
dc.subject |
definition
|
en |
dc.subject |
need
|
en |
dc.subject |
observation
|
en |
dc.subject |
psychology
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
squad
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
classroom
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
subject matter
|
en |
dc.subject |
perception
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
student
|
en |
dc.title |
Aplikace inscenačních metod v prvním ročníku základních škol a ve volnočasových aktivitách |
cs |
dc.title.alternative |
The use of drama education methods in first grades at primary schools and in free-time actvities |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Řehoř, Antonín |
|
dc.date.accepted |
2007-02-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelors thesis, I paid attention to modern forms and methods of teaching, when the teacher is not the primary person anymore, but the children take over control of the lesson, process information and inform others about their results and knowledge. The content of the thesis was consulted with Mgr. Hana Veselková, who has been practising such methods in her class, I visited. I experienced using those methods and children response to them. Children was relaxed, without a fear from the test and individual practising. I was impressed by such methods and I used various pieces in my bachelors work. Namely Brainstorming, I.N.S.E.R.T, frame E - U - R, Free Writing. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
|
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1004200
|
|
dc.date.assigned |
2005-12-16 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
vyučovací metody
|
cs |
local.subject |
alternativní výuka
|
cs |
local.subject |
didaktické hry
|
cs |
local.subject |
teaching methods
|
en |
local.subject |
alternative education
|
en |
local.subject |
educational games
|
en |