Title: | Sales methods of T. Bata in history and today; Prodejní metody T. Bati v historii a v současnosti |
Author: | Řeháček, Jakub |
Abstract: |
Tato bakalářská práce si klade za cíl seznámit s obchodními praktikami firmy Baťa a porovnat minulost se současností, včetně vytyčení jejich významu. Nejprve se v kapitolách věnuje charakteristice současné Bata Shoe Organisation, následuje popis obchodních praktik společnosti Baťa do roku 1939, které jsou v další kapitole srovnávány se současností. Na závěr jsou vyhodnoceny výsledky srovnávání a vyzvednut význam prodejních metod Tomáše Bati. The aim this bachelors work is familiarization with business practices Bata and compare past and present, including determination their meaning. First, in chapters are characteristics of the Bata Shoe Organisation, followed by a description of the business practices of Bata in 1939, which are compared with the present in next chapter. In conclusion, the results of comparing are evaluated and the importance of sales methods of Tomas Bata are point out. |
URI: | http://hdl.handle.net/10563/27471 |
Date: | 2012 |
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |