dc.contributor.advisor |
Šnitr, František
|
|
dc.contributor.author |
Krykorka, Karel
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T11:10:23Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:56:59Z |
|
dc.date.issued |
2005-11-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/276
|
|
dc.description.abstract |
Moje práce se zabývá systémem vzdělávání příslušníků PČR po jejich nástupu k organizaci. V práci jsem se zaměřil zejména na modul zvaný ZOP (Základní odborná příprava), jehož vyvrcholením jsou modelové situace, na které je v práci kladen největší důraz. V práci jsou konstatovány základní požadavky pro přijetí k PČR. Dále je zde po jednotlivých předmětech vyjmenována předmětová skladba modulu ZOP a vztah těchto předmětů k modelovým situacím. Předměty jsou zde chápány jako osvojení si teoretických poznatků a modelové situace jako vyvrcholení teoretické výuky, neboť v nich dochází k praktické aplikaci poznatků získaných v jednotlivých předmětech a jejich skloubení v kompaktní celek. V práci jsem rovněž vyjmenoval požadavky a znalosti, které musí student ZOP bezpodmínečně znát a splnit, aby mohl přistoupit k výuce a absolvování modelových situací. Ve druhé části práce jsou pak vyjmenovány jednotlivé modelové situace dělené do bloků dle zaměření na určitou problematiku jako je např. použití zbraně, prokázání totožnosti osoby a její kontrola, zákrok v bytě či restauraci a pod. V závěru práce je pak konstatován způsob hodnocení modelových situací a dále hodnocení úrovně vzdělání v rámci modulu ZOP. Jsou zde rovněž nadneseny nedostatky, které tento modul a modelové situace mají a částečně i můj názor na řešení těchto problémů. |
cs |
dc.format |
51 s. |
cs |
dc.format.extent |
474572 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.11.2007 |
|
dc.subject |
Policie České republiky
|
cs |
dc.subject |
střední policejní škola
|
cs |
dc.subject |
základní odborná příprava
|
cs |
dc.subject |
modelová situace
|
cs |
dc.subject |
služební zákrok
|
cs |
dc.subject |
pachatel
|
cs |
dc.subject |
The Czech Police
|
en |
dc.subject |
Secondary Police Schoul
|
en |
dc.subject |
primary Professional Preparation
|
en |
dc.subject |
model situation
|
en |
dc.subject |
police conduct
|
en |
dc.subject |
the Perpetrator of the crime
|
en |
dc.title |
Analýza SPŠ jako základního článku vzdělávání příslušníků PČR |
cs |
dc.title.alternative |
Analyse of the Secondary Police School as an elementary component in education of the Czech Police members |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sýkora, František |
|
dc.date.accepted |
2006-02-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
My work is about the system of education of new members of the Czech Police Force. I focus particularly on the module called "Primary Professional Preparation'q. The main stress is laid upon the model situations. In my work you can also find the basic requirements for being accepted into the Czech Police. You can find there also subject structure of the module called "PPP'q [Primary Professional Preparation] listed under every subject and the relationship of these subjects to the model's situations. Subjects are seen here as assuming the theoretical pieces of knowledge and model situations are seen as the main-point of theoretical education or as the practical application of the knowledge derived from each subject and their condensation into practical use. Students of the PPP must implicitly know and fulfil essential requirements and knowledge listed in my work to be able to start training in model situations. In the second part of my work I tried to list particular model situations divided into parts according to its specialization to definite problem as for example the circumstances in which the use of firearms would be appropriate, the proof of personal identity, police action in flat or in restaurant, In the summary of my work I stated the method of evaluation of model situations and evaluation of standards of education within the module of PPP. The shortcomings of this module and model's situations are also mentioned in the summary and partially also my opinion on solving of these problems. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
|
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
2367
|
|
dc.date.assigned |
2004-12-17 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
odborný výcvik
|
cs |
local.subject |
profesní příprava
|
cs |
local.subject |
školy odborné střední
|
cs |
local.subject |
policie
|
cs |
local.subject |
vocational education
|
en |
local.subject |
professional training
|
en |
local.subject |
secondary technical schools
|
en |
local.subject |
police
|
en |