Projektové řešení využití nástrojů "medical marketing" pro uvedení zdravotnického produktu na trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Kubešová, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:52:55Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:52:55Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/27710
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na využití nástrojů medical marketing, pomocí nichž je uve-den zdravotnický prostředek na trh. Součástí práce je projektové řešení a využití nástrojů medical marketing na vybraný produkt ve firmě ING corporation, spol. s. r. o. V úvodu teoretické části práce jsou shrnuty základní pojmy z oblasti marketingu zaměřeného na marketing ve zdravotnictví. Další kapitola je věnována jednotlivým oblastem, které jsou součástí marketingového plánování. V praktické části je představena firma, její marketin-gové nástroje. Uvedení zdravotnického prostředku na trh je spojeno se splněním legislativ-ních podmínek, které jsou blíže specifikovány. Projektový návrh je zaměřena na vybraný produkt a jeho uvedení na trh. |
|
dc.format |
96 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Medical marketing
|
cs |
dc.subject |
zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
zdravotnický prostředek
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Medical marketing
|
en |
dc.subject |
health care
|
en |
dc.subject |
medical device
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.title |
Projektové řešení využití nástrojů "medical marketing" pro uvedení zdravotnického produktu na trh |
|
dc.title.alternative |
The Project Solutions of Using Tools "Medical Marketing" for Placing a Medical Product on the Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on the use of medical marketing tools through which a medical device is launch on the market. Project design and use of medical marketing tools on the selected product in company ING corporation, Ltd. Are included in thesis. The basic concepts of marketing focused on marketing in health care are summarizes at the beginning of the theoretical part. Another chapter is devoted to specific areas that belou to marketing plan-ning. Company´s introduction and marketing tools are described in a practical part. Laun-ching the medical device on market is associated with the fulfillment of legislative conditi-ons that are specifik in details. The project proposal is focused on a selected product and its launch on the market. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32977
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account