dc.contributor.advisor |
Masník, Boris
|
|
dc.contributor.author |
Mejzlík, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:53:02Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:53:02Z |
|
dc.date.issued |
2013-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/27717
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce pojednává o možnostech práce s klíčovacím pozadím ve výrobě audiovizuálních děl. Podrobně vysvětluje principy, které je nutné dodržet pro získání co nejlepší kvality klíčovaného obrazu. Práce je rozdělena do několika kapitol od historie, přes popis principů moderních technik po současné použití technologie chromatického klíčování. |
|
dc.format |
37 s. (52946) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
klíčování
|
cs |
dc.subject |
klíčovací pozadí
|
cs |
dc.subject |
zelené pozadí
|
cs |
dc.subject |
modré pozadí
|
cs |
dc.subject |
vizuální efekty
|
cs |
dc.subject |
VFX
|
cs |
dc.subject |
kompoziting
|
cs |
dc.subject |
Chroma-key
|
en |
dc.subject |
Keying
|
en |
dc.subject |
Greenscreen
|
en |
dc.subject |
Bluescreen
|
en |
dc.subject |
Visual Effects
|
en |
dc.subject |
VFX
|
en |
dc.subject |
Compositing
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Technologie práce s klíčovacím pozadím 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical part: Chroma-Key Technology 2. Practical part: Audiovisual work or a thematic set of audiovisual works, minimum lenght 10 minutes, director of photography |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Fandli, Juraj |
|
dc.contributor.referee |
Hardoš, Jozef |
|
dc.date.accepted |
2014-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis discusses technological principles and possibilities of Chroma-keying in audiovisual production. The thesis tries to present detailed explanation how to get the best quality chromakey. It is divided to chapters including history, modern techniques and contemporary usage of chromatic keying methods. |
|
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Kamera |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Film Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
32987
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-05-14 |
|