Konkurenční prostředí a spokojenost klientů wellness hotelu Ambra v Luhačovicích
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Semela, Kamil
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:53:14Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:53:14Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/27737
|
|
dc.description.abstract |
Téma bakalářské práce je aplikováno na wellness hotel Ambra v Luhačovicích. Zvyšující se konkurenční prostředí čtyřhvězdičkových hotelů zvyšuje nároky vedení hotelu na přilákání hostů. Lázně Luhačovice jsou jednostranně zaměřené na léčebnou klientelu. Nabídka nových služeb by měla přilákat nové hosty. Hotel by se měl ubírat vlastní cestou a nabíd-nout hostům takové zázemí a služby, aby se hosté opakovaně vraceli do hotelu a služby více využívali. Součástí bakalářské práce je shrnutí poznatků a navržení dalších. |
|
dc.format |
79 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
wellness
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
bowling
|
cs |
dc.subject |
hotel
|
cs |
dc.subject |
wellness
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
bowling
|
en |
dc.subject |
hotel
|
en |
dc.title |
Konkurenční prostředí a spokojenost klientů wellness hotelu Ambra v Luhačovicích |
|
dc.title.alternative |
Competitive Environment and Client Satisfaction of the Ambra Wellness Hotel in Luhačovice |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2014-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject matter is applied to a wellness hotel Ambra in Luhacovice. Increasing the competitive environment of four-star hotels increases demands of the hotel management to attract guests. Spa Luhacovice are one side focused on medical clientele. The new services should attract new guests. Hotel should go its own way and offer guests such facilities and services to guests repeatedly return to the hotel and used the services more. Part of the thesis is a summary of the findings and propose further. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36907
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2014-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account