dc.contributor.advisor |
Fandli, Juraj
|
|
dc.contributor.author |
Stanchev, Orlin
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:53:14Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:53:14Z |
|
dc.date.issued |
2013-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/27738
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci se zaměřuji na možnosti barevných úprav digitálního obrazu. V úvodu se věnuji color gradingu z hlediska významu a způsobu, jakým v současné době ovlivňuje postprodukci, produkci i preprodukci filmového díla. Dále se zaměřuji na základní popis pojmů a nástrojů potřebných k analýze záznamu a jeho pozdější úpravě. Některé kapitoly jsou přímo spojené s praktickými ukázkami. |
|
dc.format |
66 s. (79 575 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
color grading
|
cs |
dc.subject |
barevné korekce
|
cs |
dc.subject |
DaVinci Resolve
|
cs |
dc.subject |
kontrast
|
cs |
dc.subject |
barevný tón
|
cs |
dc.subject |
saturace
|
cs |
dc.subject |
jas
|
cs |
dc.subject |
waveform
|
cs |
dc.subject |
vectroscope
|
cs |
dc.subject |
color grading
|
en |
dc.subject |
color correction
|
en |
dc.subject |
DaVinci Resolve
|
en |
dc.subject |
contrast
|
en |
dc.subject |
hue
|
en |
dc.subject |
saturation
|
en |
dc.subject |
luma
|
en |
dc.subject |
waveform
|
en |
dc.subject |
vectroscope
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Barevné úpravy digitálního obrazu 2. Praktická část: Hraný film s názvem "Hlubina" , délka min. 20 min, kamera |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: Color Correction and Color Grading in Post-Production 2. Practical part: The Deep - live action film, minimum footage 20 mins., director of photography |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Liebenberger, Július |
|
dc.date.accepted |
2014-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
My master's thesis discusses the possibilities of digital color grading. The introduction shows the importance of color grading and describes the ways it currently affects post-production, production and preproduction of a film. The main part focuses on a basic description of tools and concepts for analyzing and grading digital images. Whenever possible, the theoretical explanations in the different chapters are linked to practical examples. |
|
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Kamera |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Film Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
33029
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-05-14 |
|