Klima na Obchodní akademii T. Bati a VOŠE ve Zlíně z pohledu studentů, rodičů a vyučujících
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vránová, Šárka
|
|
dc.contributor.author |
Chuděj, Jaromír
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T15:59:01Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T15:59:01Z |
|
dc.date.issued |
2006-12-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2776
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je marketingový průzkum klimatu školy. Průzkum byl proveden na Obchodní akademii Tomáše Bati a Vyšší odborné škole ekonomické ve Zlíně v průběhu května 2006. Dotazníkovým šetřením byly zjišťovány názory studentů, jejich rodičů a učitelů na jednotlivé faktory, které ovlivňují klima školy. Výsledky byly vyhodnoceny a byly navrženy opatření v problematických oblastech klimatu školy. Nakonec byly výsledky předány vedení školy k podrobnější analýze. |
cs |
dc.format |
80 s., 6 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3420517 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
it |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
klima školy
|
cs |
dc.subject |
prostředí školy
|
cs |
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
school climate
|
en |
dc.subject |
school background
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Klima na Obchodní akademii T. Bati a VOŠE ve Zlíně z pohledu studentů, rodičů a vyučujících |
cs |
dc.title.alternative |
School Climate at the Thomas Bata Business Academy and VOŠE in Zlín according to the Students, Parents and Teachers |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2007-01-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is school climate marketing research. The research was conducted at The Thomas Bata Business Academy and Higher Professional School of Business in Zlín in May 2006. Opinions of students, their parents and teachers about factors which affect the school climate, were obtained through a survey. Then the results were analysed and some measures were proposed for the improvement of the school climate. As the final step, the results were handed over to the school management for more detailed analysis. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4682
|
|
dc.date.assigned |
2006-10-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account