Marketing v neziskové organizaci
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketing v neziskové organizaci |
Author: |
Dittrichová, Lenka
|
Advisor: |
Němcová, Zuzana
|
Abstract:
|
Diplomová práce je věnována marketingu a jeho využití v neziskových organizacích. Teoretická část podává základní informace o marketingu, jeho historii, významu a funkcích. Zabývá se marketingovým plánováním, výzkumem a jednotlivými složkami marketingového mixu. Dále definuje jednotlivé typy neziskových organizací, způsoby jejich financování a možnosti, jak pomocí marketingových strategií zlepšit fungování organizací neziskového sektoru. Praktická část se zaměřuje na konkrétní neziskové organizace a snaží se posoudit, jak jednotlivé prostředky marketingu využívají. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/27770
|
Date:
|
2012-11-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Skupina managementu a ekonomiky |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
C
33110
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account