dc.contributor.advisor |
Hladík, Jakub
|
|
dc.contributor.author |
Tomek, Stanislav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T16:15:21Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:11Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2803
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této závěrečné práce je pomoc dětem a dospívajícím v nesnázích prostřednictvím telefonické krizové intervence. V teoretické části jsem se zabýval popisem složitých životních situací u dětí a dospívajících a následnými možnostmi řešení těchto situací. Ve druhé části mé práce popisuji vlastní výzkum, který měl za cíl zjistit, zda by děti při řešení svých problémů využily pomoc linek důvěry a také to, co by bylo nejčastějším důvodem vedoucím k využití této pomoci. |
cs |
dc.format |
53 s., 2 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1041904 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 16.05.2009 |
|
dc.subject |
Složité životní situace
|
cs |
dc.subject |
odborná pomoc
|
cs |
dc.subject |
krizová intervence
|
cs |
dc.subject |
telefonická krizová intervence
|
cs |
dc.subject |
svépomoc a vzájemná pomoc
|
cs |
dc.subject |
Difficult life situations
|
en |
dc.subject |
expert assistance
|
en |
dc.subject |
crisis intervention
|
en |
dc.subject |
telephonic intervention
|
en |
dc.subject |
self-help and cooperation
|
en |
dc.title |
Pomoc dětem a dospívajícím v nesnázích prostřednictvím telefonické krizové intervence. |
cs |
dc.title.alternative |
The assistance to children and juveniles in distress by telephonic intervention. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ernest, Barbara |
|
dc.date.accepted |
2007-06-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this thesis is the assistance to children and juveniles in distress by telephonic intervention. In the theoretical part, I am looking into the complicated life situation of children and juveniles and proposing possible solutions for consencutive handling of these situations. In the second part of the thesis, I am describing the actual research aimed to find out, whether the children would use the hot line assistance to cope with their problems and also to trace the most frequent reason for calling the hot line. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
6903
|
|
dc.date.assigned |
2007-02-23 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
děti a mládež
|
cs |
local.subject |
krizové situace
|
cs |
local.subject |
tísňové linky
|
cs |
local.subject |
children and youth
|
en |
local.subject |
crisis situations
|
en |
local.subject |
emergency calls
|
en |