Vliv dramatické výchovy na sociální klima školní třídy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv dramatické výchovy na sociální klima školní třídy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ernest, Barbara
dc.contributor.author Matochová, Michaela
dc.date.accessioned 2010-07-14T16:15:35Z
dc.date.available 2010-07-14T16:15:35Z
dc.date.issued 2007-05-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2804
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá souvislostmi mezi zařazením dramatické výchovy do výuky a změnou sociálního klimatu třídy. Práce má dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části práce charakterizuje předmět dramatické výchovy a její cíle. Stručně představuje historii dramatické výchovy a dále se věnuje jejím současným formám. Závěr první kapitoly charakterizuje účastníky a obsah lekce dramatické výchovy. Druhá kapitola se věnuje sociálnímu klimatu třídy. Důraz je kladen především na faktory, které sociální klima determinují (práce se zabývá učiteli a žáky, jako tvůrci klimatu třídy) a možnosti zkoumání sociálního klimatu třídy. Cílem výzkumné části je ověřit stanovenými metodami, zda může zařazení dramatické výchovy do výuky pozitivně ovlivňovat kvalitu sociálního klimatu školní třídy. cs
dc.format 60 s. , 3 s. příloh. cs
dc.format.extent 1193306 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject dramatická výchova cs
dc.subject sociální klima školní třídy cs
dc.subject diagnostika klimatu cs
dc.subject developmental drama en
dc.subject social climate of school class en
dc.subject actors of climate en
dc.title Vliv dramatické výchovy na sociální klima školní třídy cs
dc.title.alternative The influence of the drama in education on the clasroom social climate en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Masariková, Anna
dc.date.accepted 2007-06-19
dc.description.abstract-translated This bachelor diploma thesis is inquiring into the effects of enlistment of the drama in education drama into the curriculum and the change of the classroom social climate. This study consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part attempts to describe the subject of the drama in education and its objectives. It briefly introduces the history of drama in education and discusses its present forms. The final part of the first chapter characterizes participants and the content of the drama in education lesson. The second chapter focuses on the classroom social climate. The emphasis is placed particularly on factors determining the social climate (teachers and students as producers of the classroom social climate) and ways of examination of the classroom social climate. The aim of the research part is to verify by pre-defined methods if there is a relation between the use of drama in education and the duality of the classroom social climate. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 6860
dc.date.assigned 2007-02-23
utb.result.grade A
local.subject klima třídy cs
local.subject classroom climate en


Files in this item

Files Size Format View
matochová_2007_bp.pdfBlocked 1.138Mb PDF View/Open
matochová_2007_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
matochová_2007_op.doc 50Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account