Neformální výchova dětí v azylovém domě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sýkora, František
|
|
dc.contributor.author |
Augustinová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:55:47Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:55:47Z |
|
dc.date.issued |
2013-11-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28078
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se zabývám analýzou volnočasových aktivit pro děti v azylovém domě. V dětství má velký vliv na rozvoj osobnosti rodina a také sociální prostředí. Realizace neformální výchovy ve volném čase v azylovém domě představuje skutečnou příležitost k tomu, jak prostřednictvím volnočasových aktivit vést děti ke smysluplné náplni volného času a cíleně formovat dětského jedince. Volnočasové aktivity fungují jako prevence sociálně patologických jevů. |
|
dc.format |
68 s. (94 090 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Volnočasové aktivity
|
cs |
dc.subject |
sociální prostředí
|
cs |
dc.subject |
neformální výchova
|
cs |
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
azylové domy
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
sociálně patologické jevy
|
cs |
dc.subject |
Free time activities
|
en |
dc.subject |
social environment
|
en |
dc.subject |
informal education
|
en |
dc.subject |
free time
|
en |
dc.subject |
reception center
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
social pathology
|
en |
dc.title |
Neformální výchova dětí v azylovém domě |
|
dc.title.alternative |
Informal Education of Children in Reception Centres |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jašková, Vendula |
|
dc.date.accepted |
2014-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor thesis I look into the analysis of free time activities of children living in a reception center. Family and social environment is of great significance during childhood. The implementation of informal education during leasure time in reception centers represents a great opportunity to teach children how to use their free time meaningfully and to form their personality. Leisure time activities play a role of social pathology prevention. |
|
dc.description.department |
Katedra pedagogiky a psychologie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
33520
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account