Firemní kultura ve vybrané organizaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Firemní kultura ve vybrané organizaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šigut, Zdeněk
dc.contributor.author Škurková, Kateřina
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:55:53Z
dc.date.available 2015-03-08T20:55:53Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28100
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce "Firemní kultura ve vybrané organizaci" je vymezení teoretických východisek firemní kultury a vše, co s firemní kulturou souvisí. V praktické části se zabývám analýzou firemní kultury ve společnosti E.ON. Firemní kulturu zde zkoumám nejen z pohledu zákazníků, ale i jejich zaměstnanců. Empirická část přináší vyhodnocení současného stavu firemní kultury ve společnosti. Závěr práce obsahuje shrnutí výsledků šetření a nabízí možná řešení problémů, které vyplynuly z šetření.
dc.format 85 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject etika cs
dc.subject strategie cs
dc.subject cíle cs
dc.subject zákazníci cs
dc.subject zaměstnanci cs
dc.subject corporate culture en
dc.subject ehhics en
dc.subject strategy en
dc.subject goals en
dc.subject customers en
dc.subject employees en
dc.title Firemní kultura ve vybrané organizaci
dc.title.alternative Corporate Culture in a Selected Organization
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Řehoř, Antonín
dc.date.accepted 2014-05-22
dc.description.abstract-translated The subject of the thesis "Corporate culture in a selected organization" are theoretic corpo-rate culture and everything related to corporate culture. The practical part deals with the analysis of the corporate culture at E.ON. Corporate culture here examine not only in terms of customers but also their employees. The empirical part provides an assessment of the current state of corporate culture in the company. The conclusion contains a summary of the survey results and offers possible solutions to problems that emerged from the survey.
dc.description.department Skupina managementu a ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 33545
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-03-28
local.subject podnikatelská etiketa cs
local.subject kultura organizace cs
local.subject business etiquette en
local.subject corporate culture en


Files in this item

Files Size Format View
škurková_2012_dp.pdf 1.932Mb PDF View/Open
škurková_2012_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
škurková_2012_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account