Nová marketingová strategie Štípských farmářských trhů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Ambrůzová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:14Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:14Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28151
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření nové marketingové strategie Štípských farmářských trhů. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První teoretická část se zabývá poznatky z oblasti rozvoje a plánování strategického marketingu, marketingového mixu služeb a jeho současnými trendy. Poté následuje analytická část, která se věnuje představení Štípských farmářských trhů, analýze současné marketingové strategie, analýze konkurence a vybraným metodám situační analýzy. Informace získané v analytické části diplomové práce slouží jako podklad pro vypracování nové marketingové strategie, která je na závěr podrobena nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
107 s. (158 580 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Strategický marketing
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
QSP matice
|
cs |
dc.subject |
IFE a EFE matice
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
Strategic marketing
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
marketing planning
|
en |
dc.subject |
marketing mix of services
|
en |
dc.subject |
QSP matrix
|
en |
dc.subject |
IFE and EFE matrix
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.title |
Nová marketingová strategie Štípských farmářských trhů |
|
dc.title.alternative |
New Marketing Strategy of Farmer's Markets in Štípa |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of this master thesis is to create a new marketing strategy of farmer's markets in Štípa. The diploma thesis is divided into three parts. The first part deals with the theoretical knowledges of the development and planning of strategic marketing, marketing mix of services and its current trends. This is followed by an analytical section that deals with the presentation farmer's markets in Štípa, analysis of the current marketing strategy, competition analysis and selected methods of situational analysis. Information obtained in the analytical part of the diploma thesis serves as a basis for the development of new marketing strategy, which is at the end of subjected to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33634
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account