dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Ludvíková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:17Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:17Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28161
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem diplomové práce je zlepšení současné marketingové komunikace ve spo-lečnosti ContiTrade Services s.r.o. Diplomová práce je rozdělena na tři části. První teore-tická část se zabývá marketingem, marketingovým mixem, marketingem služeb na B2C trzích dále také komunikačním procesem a komunikačním mixem. Závěr teoretické části je věnován marketingové situační analýze. Druhá část se zabývá představením společnosti, zhodnocení současné marketingové komunikace, benchmarkingem, PESTEL analýzou a SWOT analýzou. Závěrečná projektová část se zabývá samotným návrhem zlepšení mar-ketingové komunikace ve společnosti. Projekt byl podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
99 s. (96 363) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
: Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
B2C
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PESTEL analýza
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
projekt marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
communications mix
|
en |
dc.subject |
B2C
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PESTEL analysis
|
en |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.subject |
project marketing communications
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti ContiTrade Services s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Project to Improve Marketing Communication of Company ContiTrade Services s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lochmanová, Lucie |
|
dc.date.accepted |
2014-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of this thesis is to improve current marketing communication in Con-tiTrade Services s.r.o. The thesis is divided into three parts. The first, theoretical part deals with marketing, marketing mix, marketing services in B2C markets, as well as the commu-nication process and communication mix. The end of the theoretical part is focused on marketing situational analysis. The second part deals with company performance, as-sessment of current marketing communication, benchmarking, SWOT analysis and PESTEL analysis. The third and final part of the project deals with a design improvement of marketing communication in society. The project was subjected to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33647
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|