Marketingový plán nově vznikající kavárny
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Matúšková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:18Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:18Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28163
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou týkající se založení a vzniku nového podnikání se zaměřením na marketingový plán. V teoretické části jsou zpracovány poznatky spojené se založením a vznikem podnikání, spolu s poznatky souvisejícími s marketingovým plá-nem. V praktické části je cílem sestavit reálný marketingový plán nově vznikající kavárny. Tento projekt vzniká na základě provedených analýz. Součástí praktické části jsou také popsány potřebné kroky k založení nové kavárny. Na závěr práce jsou stanovena možná rizika projektu, je zobrazen časový harmonogram marketingových akcí a analýza SWOT. |
|
dc.format |
87 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Podnik
|
cs |
dc.subject |
podnikání
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
plán marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
maketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
založení podniku
|
cs |
dc.subject |
enterprise
|
en |
dc.subject |
business
|
en |
dc.subject |
services marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communications plan
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
business establishment
|
en |
dc.title |
Marketingový plán nově vznikající kavárny |
|
dc.title.alternative |
Marketing Plan of a New Established Cafe |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2014-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Master Thesis deals with issues relating to the establishment of new business with focus on marketing plan. The theoretical part summarizes the findings associated with the business establishment and marketing plan. The aim of the practical part is to draw up a realistic marketing plan of newly emerging café. The project is based on performed analy-zes. The practical part also describes steps necessary to establishment of the new café. Fi-nally, the Thesis determines possible risks of the project and presents time schedule of marketing activities as well as SWOT analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33649
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account