Marketingový plán nově vznikající kavárny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán nově vznikající kavárny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Matúšková, Petra
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:56:18Z
dc.date.available 2015-03-08T20:56:18Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28163
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou týkající se založení a vzniku nového podnikání se zaměřením na marketingový plán. V teoretické části jsou zpracovány poznatky spojené se založením a vznikem podnikání, spolu s poznatky souvisejícími s marketingovým plá-nem. V praktické části je cílem sestavit reálný marketingový plán nově vznikající kavárny. Tento projekt vzniká na základě provedených analýz. Součástí praktické části jsou také popsány potřebné kroky k založení nové kavárny. Na závěr práce jsou stanovena možná rizika projektu, je zobrazen časový harmonogram marketingových akcí a analýza SWOT.
dc.format 87
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Podnik cs
dc.subject podnikání cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject plán marketingové komunikace cs
dc.subject maketingová strategie cs
dc.subject založení podniku cs
dc.subject enterprise en
dc.subject business en
dc.subject services marketing en
dc.subject marketing communications plan en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject business establishment en
dc.title Marketingový plán nově vznikající kavárny
dc.title.alternative Marketing Plan of a New Established Cafe
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2014-05-20
dc.description.abstract-translated The Master Thesis deals with issues relating to the establishment of new business with focus on marketing plan. The theoretical part summarizes the findings associated with the business establishment and marketing plan. The aim of the practical part is to draw up a realistic marketing plan of newly emerging café. The project is based on performed analy-zes. The practical part also describes steps necessary to establishment of the new café. Fi-nally, the Thesis determines possible risks of the project and presents time schedule of marketing activities as well as SWOT analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 33649
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-05-02


Files in this item

Files Size Format View
matúšková_2014_dp.pdf 1.977Mb PDF View/Open
matúšková_2014_vp.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open
matúšková_2014_op.doc 131Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account