Projekt zlepšení webových stránek firmy XY pro marketingové účely
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Pačinek, Ivo
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:18Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:18Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28165
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá zlepšením webových stránek firmy XY pro marketingové účely. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část shrnuje poznatky z oblasti internetového marketingu, zejména ohledně webových stránek a zdrojů návštěvnosti webových stránek. Praktická část se zabývá analýzou současných webových stránek vybrané firmy, jejím srovnání s webovými stránkami konkurentů a navrhuje doporučení ke zlepšení. Na základě doporučení je zpracovaný projekt zlepšení webových stránek a na závěr je tento projekt podrobený časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
112 s. (149 573 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
návštěvnost
|
cs |
dc.subject |
online
|
cs |
dc.subject |
PPC
|
cs |
dc.subject |
přístupnost
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
webdesign
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
accessibility
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
online
|
en |
dc.subject |
PPC
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
traffic
|
en |
dc.subject |
webdesign
|
en |
dc.subject |
website
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení webových stránek firmy XY pro marketingové účely |
|
dc.title.alternative |
The Project of Improving Website of Company XY for Marketing Purposes |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kablásková, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2014-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Thesis deals with website improvement of the company XY for marketing purposes. The Thesis is divided into two parts. The theoretical part summarizes findings from the field of internet marketing, particularly in relation to websites and website traffic sources. The practical part of the Thesis includes three main areas, namely analysis of the current website version of the chosen company, its comparison with competitors websites, and lastly draft recommendations for improvement. Finally, based on the draft recommendations a project for the website improvement is introduced, which is also subjected to the time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33654
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account