Návrh strategie komunikace na sociálních sítích pro kulturní dům TRISIA, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh strategie komunikace na sociálních sítích pro kulturní dům TRISIA, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Návrh strategie komunikace na sociálních sítích pro kulturní dům TRISIA, a.s.
Author: Wilczková, Magdalena
Advisor: Čechmánková, Kateřina
Abstract: Cílem diplomové práce je vytvořit návrh strategie komunikace na sociálních sítích pro kulturní dům TRISIA, a.s. Teoretická část práce se věnuje poznatkům z oblasti marketingu kultury, sociálních médií a social media marketingu. V praktické části práce je představena společnost TRISIA a je zde zkoumána současná marketingová komunikace a využití sociálních sítí. Projektová část vychází z poznatků analytické části a obsahuje již samotný návrh řešení pro zlepšení komunikace na sociálních sítích. Tento návrh je v závěru práce podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28182
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 33671


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
wilczková_2014_dp.pdf 3.715Mb PDF View/Open
wilczková_2014_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
wilczková_2014_op.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account