Návrh strategie komunikace na sociálních sítích pro kulturní dům TRISIA, a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Návrh strategie komunikace na sociálních sítích pro kulturní dům TRISIA, a.s. |
Author: |
Wilczková, Magdalena
|
Advisor: |
Čechmánková, Kateřina
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je vytvořit návrh strategie komunikace na sociálních sítích pro kulturní dům TRISIA, a.s. Teoretická část práce se věnuje poznatkům z oblasti marketingu kultury, sociálních médií a social media marketingu. V praktické části práce je představena společnost TRISIA a je zde zkoumána současná marketingová komunikace a využití sociálních sítí. Projektová část vychází z poznatků analytické části a obsahuje již samotný návrh řešení pro zlepšení komunikace na sociálních sítích. Tento návrh je v závěru práce podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28182
|
Date:
|
2014-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
33671
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account