dc.contributor.advisor |
Slaný, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Božek, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:29Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:29Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28196
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem zlepšení corporate identity Zdravotnické záchranné služby Zlínského kraje, p. o. Teoretická část práce se věnuje rozboru literárních pramenů, které se zabývají problematikou corporate identity a jejích jednotlivých složek. Následuje část analytická, která se zabývá hodnocením všech prvků současného stavu identity organizace. V analytické části je využito marketingových analýz a následně jsou stanovena slabá místa ve zkoumané oblasti. Takto získané informace jsou podkladem pro závěrečnou, projektovou část práce. Na základě analytických výsledků je navržen koncept, jehož cílem je zlepšit současný stav corporate identity zdravotnické záchranné služby. Projekt obsahuje časovou, nákladovou a rizikovou analýzu. |
|
dc.format |
122 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zdravotnická záchranná služba
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
firemní filozofie
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
firemní komunikace
|
cs |
dc.subject |
firemní design
|
cs |
dc.subject |
firemní produkt
|
cs |
dc.subject |
firemní image
|
cs |
dc.subject |
emergency medical service
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
corporate philosophy
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
corporate communication
|
en |
dc.subject |
corporate design
|
en |
dc.subject |
corporate product
|
en |
dc.subject |
corporate image
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení corporate identity Zdravotnické záchranné služby Zlínského kraje, p.o. |
|
dc.title.alternative |
Improvement of Corporate Identity of Emergency Medical Service of Zlín Region, p.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubík, Josef |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis deals with improving corporate identity of Emergency medical service of Zlín region, p. o. The theoretical part of the thesis concerns the analysis of the literature relevant to the issue of corporate identity and its individual components. The following analytical part comprises the assesment of all elements of the current state of identity of the organization. Marketing analysis and subsequently determined weak points in the studied area forms the analytical part. Information acquired in this way is the basis for the final project part of work. Based on the analytical results is the designed concept, which aims to improve the current state of corporate identity of emergency medical service. The project includes time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33700
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|