Verbal Humour in Advertisements: British Culture Specifics
Show full item record
No preview available
Title:
|
Verbal Humour in Advertisements: British Culture Specifics |
Author: |
Tomisová, Zdeňka
|
Advisor: |
Atcheson, Hana
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá třemi reklamami, které jsou určeny britské kultuře a ve kterých se objevuje zejména verbální humor. Teoretická část popisuje diskurs a jazykové prostředky reklamních sdělení, dále se zabývá vlivem humoru na efektivitu reklamy a také uvádí jednotlivé typy humorů, které se v reklamách používají. Poslední částí teoretické části je britská kultura a její vnímání humoru. Jsou zde demonstrovány rozdíly jednotlivých národů britské kultury a jejich porozumění humoru. Cílem praktické části je analýza diskursu vybraných reklamních sdělení. Analýza je soustředěna zejména na vliv verbálního humoru v reklamách a jeho působení na britskou kulturu. Z poznatků zjištěných v praktické části je vyvozen závěr. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28301
|
Date:
|
2013-11-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
B
33874
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account