Projekt zvýšení návštěvnosti Karlovského gastrofestivalu 2014 zapojením zemí Visegrádské skupiny
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tučková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Málková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:57:24Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:57:24Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28355
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na zvýšení návštěvnosti Karlovského gastrofestivalu 2014 zapojením zemí Visegrádské skupiny. Obsahem teoretické části je literární rešerše z oblasti cestovního ruchu, festivalové turistiky, gastronomické turistiky a Visegrádské skupiny. Poté jsou vymezeny jednotlivé analytické metody použité v práci. Následuje analytická část, jež se zabývá analýzou předchozích ročníků Karlovského gastrofestivalu a SWOT analýzou. Výstupy provedených analýz slouží jako podklady pro projekt. V projektové části je zpracován programový a organizační koncept Karlovského gastrofestivalu 2014, jenž je závěrem podroben ekonomické a rizikové analýze. |
|
dc.format |
116 s. (182 386 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
festivalová turistika
|
cs |
dc.subject |
gastronomická turistika
|
cs |
dc.subject |
Visegrádská skupina
|
cs |
dc.subject |
Karlovský gastrofestival
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
festival tourism
|
en |
dc.subject |
gastronomic tourism
|
en |
dc.subject |
the Visegrad Group
|
en |
dc.subject |
the Karlovsky gastrofestival
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení návštěvnosti Karlovského gastrofestivalu 2014 zapojením zemí Visegrádské skupiny |
|
dc.title.alternative |
Project of Increasing Attendance to the Karlovsky Gastrofestival 2014 Involving Countries of the Visegrad Group |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vala, Michal |
|
dc.date.accepted |
2014-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on increasing attendance to the Karlovsky Gastrofestival 2014 involving countries of the Visegrad Group. The theoretical part includes a literature search of tourism, festival tourism, gastronomic tourism and the Visegrad Group. Once defined the individual analytical methods are applied in the diploma thesis. Following is the analytical part which deals with the analysis of previous years of Karlovsky gastrofestival and SWOT analysis. Results of the analyzes serve as the basis for the project. The project produced a programmatic and organizational concept of the Karlovsky gastrofestival 2014. The conclusion evalvated by an economic and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics - Tourism Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33952
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account