Projekt využití sociálních síti v marketingové komunikaci firem a analýza jejích dopadů z hlediska nákladů a výnosů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt využití sociálních síti v marketingové komunikaci firem a analýza jejích dopadů z hlediska nákladů a výnosů |
Author: |
Mazán, Martin
|
Advisor: |
Čechmánková, Kateřina
|
Abstract:
|
Diplomová práca sa zameriava na popis a analýzu prínosu internetu a najmä sociálnych sietí ako novodobého média pre propagáciu výrobkov, služieb a značky. Hlavnou náplňou práce je navrhnúť kalkulačné riešenia nákladov reklamných formátov vybranej spoločnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28356
|
Date:
|
2014-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Discipline:
|
Podniková ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
E
33954
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account